Nu kender jeg ikke virkning på trøffler, men mit 4. trip var et solo trip og rigtig godt. Startede dog op i selskab med nogle venner, men var selv efter on set.
Som de andre har sagt, hold styr på musikken, altid et godt sted at starte. Køb noget lækkert at spise og drikke, juice, saft, slik, frugt og den slags, eller hvad du nu kan lide at guffe lidt på

Som du nok er bekendt med fra de andre trips, så sørg for at have dine rum oprydt og gjort hyggelige, find nogle ting du kan sidde og lege med eller skrive/tegne, what ever du tænker kunne være sjovt

Noget andet til et solo trip, er at evt. skrive på din facebook eller andet socialt netværk at du vil gå en lang tur, så kommer der ikke uventede gæster. Det vil jeg mene du sagtens kan gøre, da du som sagt har en ven tæt ved der ved hvad du laver og kan komme hvis nødvendigt

Jeg fjerner altid "farlige" objekter, såsom hobbyknive, sakse, værktøj osv. Tænker altid "i tilfælde jeg ikke kan styre trippet særligt godt, så er der ingen farlige ting jeg kan få øje på, uden at lede efter dem".
Her er forresten en tråd jeg startede, ligesom dig inden jeg skulle solotrippe og der er en del gode råd udover dem du har fået her
Solotrip?Her er også min triprapport fra omtalte trip:
En verden af Spids NøgenhatHåber det hjælper lidt på info'en og skulle der være andre spørgsmål du har på hjertet så skyd løs

Edit: Har først lige set dato for tråden, men håber det gik godt og du evt. stadig kan bruge mit svar på et senere tidspunkt, eller dele med venner og bekendte der måtte ønske et solo trip