Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: sjælland
Hejsa.
Jeg er helt ny udi svampene - har lavet en omgang P. cubensis, men endnu ikke indtaget dem.
Jeg interesserer mig for svampene som redskab, og knapt så meget fordi trippet skulle være sjovt og interessant.
Jeg har et par issues med mig selv som jeg forestiller mig at svampene kan hjælpe lidt med indsigtsmæssigt, men er selvfølgelig meget varsom og også lidt bange for at åbne for posen så at sige.
Er jeg helt galt på den når jeg forestiller mig at det kan bruges som redskab, og er P. cubensis den rette svamp? - kan jo se at der er ganske mange varianter til rådighed.
Jeg har læst mange triprapporter, men det er sq svært at trække noget håndgribeligt ud af noget jeg fornemmer skal opleves før det forståes.
Jeg søger noget selvforståelse og retning samt retingsmotivation - er ret succesfuld på målbare parametre, men kan mærke jeg mangler noget et eller andet dybereliggende sted.

Medlem
Brugeravatar

Min erfaring siger mig at man kun opnår den bevidsthedsudvidende effekt fra svampene hvis man har mentalt overskud.
Jeg ved jo ikke hvilke issues der er tale om, men du vil højest sandsynlig opleve svampene som en katalysator til at forværre dine issues.

Hvis det bare drejer sig om det du skriver i sidste linie, så vil jeg sige go for it.
Det er MEGET forskelligt hvordan folk oplever cubensis trips, der er både folk herinde der vil sige at cubensis er en god svamp til det du søger, og så er der folk der vil mene det er det helt forkerte psykelika.
Personligt er cubensis min favorit til selvindsigt.
Du skal bare ikke forvente mirakler, hold dig åben og modtageligt for det der måtte komme, du har ikke en chance for at styre hvad der hvad der kommer til dig(ihvertfald ikke på første trip), du vil højest sandsynlig få åbenbaringer om din mosters hund.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg vil erklære mig enig med TommyTheBat.
Det er selvsagt umuligt at forudse hvad du vil opleve under et trip, og om du vil kunne bruge dette til noget.

Personligt har jeg dog kunne drage fornuft og selvindsigt ud af P. Cubensis, og det har faktisk hjulpet mig en del. Men igen kan man sige, at den proces jeg gennemgik måske ikke kun skyldtes svampene, men nogle andre faktorer, da der er så meget der spiller ind på det område. Men jeg tog dem heller ikke med et skrevet mål. Ingen udvikling bliver serveret på et sølvfad.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]