Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 15:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej

jeg spiste en svamp svarende til et halvt gram uden hætten efter ca en time spiste jeg hætten også

det eneste følelser jeg fik var svarende til at være små beruset.

ringede til en ven som sagde jeg skulle spise en halv stilk mere ( bunden af den )

svampene burde have en virkelig fed virkning men ven havde prøvet dem før samme dosis (uden den sidste halve stilk )

svampene hed noget med colombianske eller cambodia (idonno)

sidder og drikker lidt rum nu og er lidt skuffet over ''virkningen''

jeg har ikke røget noget weed til svampene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvor er spørgsmålet henne? Om det er normalt? Altså vi kan ikke vide hvilken art det er du har spist, ud fra den beskrivelse.
Men hvis din ven har fået virkning af mindre end din dose, så kan det være at du simpelthen bare kræver mere for at blive påvirket.
Folk er forskellige, og jeg har også været i situationer med venner der ikke kunne mærke noget, selvom jeg begyndte at trippe ret godt.
Og selvom de redoserede, så ramte de aldrig mit stadie. Selvom jeg synes at dosen skal tages ved første dosering, for at bryde igennem.

Er du rendt tør for svampe nu så?

Medlem

jeg menner at man skal faste inden man spisser de der svampe, hvis man spisser dem på fuld mave menner jeg ikke at de giver så meget, eller ingen, virkning

Junior medlem

jeg spiste noget pizza efter jeg havde spist den første måske kan det være det

Medlem

ja, muligvis, hvis du spiste pizzaen lige efter, tror jeg godt at det kan have været den som var skyld i den kedelige rus. havde du noget mad i maven inden du spiste den?(svampen)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan jo sagtens få virkning af svampene selvom man har spist noget. De virker hurtigere, og bedre vil nogen mene, hvis man er på tom mave. Men bare fordi man har spist en pizza, bliver svampenes virkning vel ikke nedsat så meget! Det kan altså også være at det bare var svampene som var af dårlig kvalitet og slet ikke virkede. Vi købte nogle svampe her for leden til en fest fra to forskellige personer. Den ene pose virkede optimalt, men den anden virkede slet overhovedet ikke. De var nok blevet groet forkert. Det er altså ikke sikkert at det er dig der er noget galt med. Måske skal du bare have nogle andre svampe :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Kan også se at jeg formulerede mig lidt sjovt, her:

Halose skrev:
jeg har også været i situationer med venner der ikke kunne mærke noget, selvom jeg begyndte at trippe ret godt.

Trådstarter, her mener jeg selvfølgelig på den samme dosis som mig. Og når jeg tænker at din naturlige tolerance må være højere, så går jeg ud fra at dem du spiste og dem din ven spiste, som fik virkning, kommer fra samme 'batch'. Men ja, madindtag kan også ha' noget at sige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]