Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 14:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Godaften Psychedelia.
Mig og en af mine buddies, har været ude og samle ca. 50 svampe som vi er ret sikre på at SN. Ingen af os har været på et reelt trip før.
Det kunne derfor være rart hvis i kunne identificere nederstående billeder.. Jeg beklager MEGET For billedkvalitet, men håber i kan få en fornemmelse af hvordan de ser ud..

http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 10197.png/

http://imageshack.us/f/827/20111003230838317.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... 22929.png/

Kan forklarer at "stilken" er meget tynd, hatten har nogen "streger" ned langs den, og så er markere den med en smule mørk farve, den dut som også sidder på SN.

Jeg har lige en lille historie jeg bliver nødt til at forklare først, for at vise hvor åndssvage 17 årige drenge kan være (ifølge min menning).
Jeg havde læst en del om SN på psychedelia, og andre sider, og besluttede mig for at tage min ven ud på svampejagt. Vi finder lige præcis de her svampe som jeg har oploadet. Vi "kommer så til" at spise 15 hver (friske) da jeg læste, at man ville få et fint trip af 15-25 friske SN.
Det var først da jeg kom hjem, at det gik op for mig, at der er rimelig mange svampe i Danmark, og at jeg muligvis havde fucked lidt op.. Ak ja. Jeg følte mig en smule svimmel efter, men da jeg lagde mig i seng, havde jeg pisse meget noia på, og jeg havde de dejligste drømme. Dagen efter havde jeg SINDSYGT meget luft i maven!

Peace, FUCK

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
For det første: Spørgsmål til svampefund - POST HER
For det andet: Det er utroligt svært for os at vurdere ud fra de der billeder.

Medlem
Brugeravatar

Bliver nødt til at nævne, at trods svampene ikke ligner hindanden på billederne, er jeg næsten 100% sikker på at de er de samme..
De mindre svampe var forresten lysere end de størrere svampe.

Medlem
Brugeravatar

PowerStranger
Det var nu mest fordi det ikke kun var spørgsmål til om det var SN, men også om vi var færdige, fordi vi muligvis havde spist giftige svampe.

Site Webmaster
Brugeravatar

Stil venligst den slags spørgsmål her: Spørgsmål til svampefund - post her!

-Låst-

[edit] Spis ikke svampe, hvis du er ikke er sikker på hvilke svampe det er..
Dine billeder er ret utydelige, så det er ikke nemt at sige hvilke det er.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]