Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 14:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tomme marker
Junior medlem

Nu har jeg været ude og lede på forskellige marker hvor der går køer, hvor der har været nattefrost. Ikke nok med jeg ikke fandt SN, jeg fandt intet. Det er ret mærkeligt da omstændighederne er perfekte. Nogen siger at selv om alle faktorer spiller ind, kan man komme ud for ikke at finde nogen SN alligevel. Jeg har bare været på mange forskellige marker omkring hvor jeg bor og ik fundet noget.

Sidste gang, lagde jeg mærke til noget interessant. Inden jeg kom ind på marken, ved ingangen, var der nogen svampe(glanshatte) men ligeså snart jeg kom ind på selve marken hvor køerne går, var der intet, ingen svampe, ingen blomster, intet. Så tænkte jeg, kunne det være at landmændende gør et eller andet ved deres marker så der ik groer ukrut eller lign. ????

Medlem
Brugeravatar

Måske har du bare overset dem? De er meget små og kan være svære at spotte, især hvis græsset ikke er trimmet i bund. Det er selvfølgelig også muligt at der bare ikke er nogen i dit område. En ting er sikkert, landmanden sprøjter ikke sine kreaturmarker.

Medlem

Der er også meget få svampe i mit område. Mine venner og jeg har gået samtlige marker systematisk igennem og indtil videre er det eneste vi har fået ud af det 5 svampe, frisk luft og en rask løbetur.. (køerne ville sgu ikke dele :P)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Jeg tror jeg har tjekket hele vestsjælland igennem for SN.
Dog uden held :(

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg må desværre også melde at vi stortset intet har fundet. Vi har fundet 100 i randers området. Hvilket er skuffende, da vi plejer at nuppe fem gange så meget på vores bedte spot. Jeg læser rundt omkring at andre også har problemer med at finde de små skurke. Uhmm...

Medlem

Min kammerat og jeg har også trukket nitten i dyrehaven i Moesgård. Fandt en enkelt lille brun satan, det var det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]