Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 14:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej.

Jeg er i gang med mit første cubensis grow. Mit første flush fra den ene kage gik fint, på nær måske at de var temmelig meget "fat-asses" :) . Jeg vil tro dette skyldes for meget lys, har en lampe stående over meget af dagen, ikke noget voldsomt dog.

Frugterne på kage nr 2 er dog begyndt at opføre sig lidt mærkeligt. De har vokset fint indtil for et døgn siden, men mange er nu gået i stå. Der er desuden kommet en sort ring i bunden af capsne. Hvad kan dette skyldes? Jeg har søgt men har ikke rigtig kunne finde noget. Jeg har dem stående i en vindues karm, der kommer ikke meget direkte lys ind, og desuden er de skærmet af for det der måtte komme. Kan det alligevel være solen? Evt. reflektioner fra himlen?(Det er et højt vindue)

Billede
De er ca 5 cm lange

Det er den til højre jeg tænker på, men farvningen er også begynt på den til venstre. Tendensen går igen på stort set alle frugter i den størrelse.

Hvad siger i? Er min kage ved at abortere alle frugterne? Er der noget jeg kan gøre nu? Fjerne dem fra lyset, ændre vandings mønster, anything?

Medlem
Brugeravatar

Har samme problem efter første flush på min kage..
Fandt du ud af hvad det var?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]