ah fuck man. havde ellers lige skrevet en lang post. og så spurgte den om jeg vil gemme kladden og jeg trykkede ja, men hvor er den nu?
Jeg bestilte 2 growkits mexi cubensis, og det gad heller ik at gå igang. Så satte mine poser på toilletet, skrude op fra radiatoren og for hver dag rykkede jeg dem længere og længere fra varmen, til sidst stod de 20 cm fra bruseren. og så skete der noget.
Da de var gået igang, kunne jeg flytte rundt på dem alt det jeg ville uden der skete dem noget, temp. var nede på 16 c i 2 dage og fik da over 120 gram frisk fra de to grows. (de små kits, som er lige så store som en pakke buko..måske lidt større.
Husk at stikke huller i kittet med en klinisk ren gaffel eller lign. jeg brugte bare min proptrækker, da jeg lige fik lidt vin

Ingen handsker eller vaskede hænder, og da udsugningen på mit toilet ikke virker fik de også masser af damp og andre toilet baktierer. Dog ikke noget dirkete lys på noget tidspunkt.
Tabte faktisk også mit kit(2. flush), så det landede på hovedet nede i vandet, så de største svampe tog stødet og knækkede, men dunket igen det blev den.
Og jeg var self. ved at tude

men pillede de knækkede fra, hældte vandet fra og ned i posen igen. Derefter voksede de som en i helvede, altså seriøst vokseværk. JEg blev nød til plukke før tid fordi de støde ind i siden på posen fra næsten alle sider..
Har jeg bare været heldig eller kan de bare tåle nogle tæsk??
Spiste 3 gram tørrede, det var en god oplevelse med visualas, som jeg ikke har prøvet før meget spøjst.
Tog et bad omkring comedown, og efter det var det som der var eller andet der ændrede sig...ikke at jeg ser livet på anden måde, som alle de hippier siger

(undskyld til jer der er..jeg elsker alle jordens folk

)
Men det hele føles bare mere "rigtigt". Altså ikke at jeg er påvirket eller hører stemmer eller lign. det er nok bare mit tankemønster der har ændret sig til det mere positive.....JA JEG ER DÅRLIG TIL AT FORKLARE:D
- men sådan føler jeg det. er det normalt?
btw læste om noget med en der havde puttet sit kit i køleskabet i et halv år eller noget..altså herinde på psy.dk og det virkede fint derefter.
Jeg puttede mine kits efte rjeg havde dunket dem i poserne. en dag efter fik jeg besøg af mine forældre, og så røg de i bunden af køleskabet.
Ca en uge efter har jeg taget dem ud og sørme om der ikke er vokset en kæmpe svamp i det en kit? WTF