Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 08:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens derude. nå har jeg snart dyrket mange kits med fint udbytte. Men brænder efter at få lært det selv fra bundet. Men syntes når jeg læser rundt omkring på netted og de andre sider, at der pisse mange måder man kan bruge til selv og komme igang og hvordan man gør det.

Jeg havde tænkt mig og prøve med thailandske svampe igen da jeg syntes de nemme og giver okay høst.

Men mit spørgsmål er så Skal jeg købe 2 store opbevarings kasser ? den ene til dyrkningen og så den anden som mit lille køkken !? eller er det dumt ?

og endelig til sidst hvis der var en hjælpsom gut der ville skrive en lille indkøb seddel på alt jeg skal købt så jeg kan få hentet tingene og komme igang :b

På forhånd tak og for et herre sprød HP :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kommer lidt an på hvilken tek. du har tænkt dig at bruge. Men til at starte med ville jeg forslå dig at lave nogle brunris kager, den såkaldte PF-Tek. Når du siger "thailandske svampe" så er det en thailandsk version af P.cubensis du mener, ikke?
Den største trykkoger du kan få fat i.
En ren flade at arbejde på eller et bord med nogle friske aviser lagt ud på plejer at være fint nok.
En papkasse til dine glas når de kolonisere.
En plast kasse med noget leca i bunden, med en akvarium pumpe tilsluttet er en let løsning på et grokammer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
En varmedims til at aquarium, eller en anden måde at hæve temperaturen på, kan også være en god ide da cubensis er en tropisk svampeart.

Her er lidt info om den: http://www.shroomery.org/8484/What-are- ... parameters

held og lykke med svampene

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Søg efter PF-tek her på siden og følg den guide. :) Hvis det skal gøres billigt, kan du undlade trykkogeren og i stedet koge dine glas i en alm. gryde i et par timer. Dog er der på denne måde større risiko for kontamineringer.

Cannabis entusiast

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]