Halløjsa derude ! .. efter længere tid overvejelse og lidt snakken frem og tilbage blandt venner er jeg blevet overtalt til at gå i kast med at dyrke lidt dejlige shrooms igen men denne gang på et andet plan..
Først vil jeg fastslå at jeg bruger igen min "tøjskabs" metode blot lidt mere avanceret denne gang. Har boret hul igennem hele skabet, trukket en ledning bag min seng og op i en stikkontakt så det ikke er så åbenlyst at der sker "ting og sager" i mit tøj skab.
Jeg anskaffet mig en keramisk E27 fatning (stor fatning) til alm. spare pære, hængt temperatur måler op, klistret P-profil rundt i kanten (for at sørge for at der kommer mindst mulig lys ud og mindst mulig luft ind i skabet)
Har også anskaffet mig en timer der er indstillet til at starte med at lyse 16:30 til 22:00 (når jeg er hjemme) hvilket jeg synes passer glimrende efter sidste resultat.
MEN MEN MEN, har valgt at droppe at bruge trykkoger, vermiculit og alt det pis med at koge selv, synes fanme det er for tidskrævende og for stor en opgave når et/en Myceliumbox (@ grow kit, kald det hvad i vil) ikke koster en skid og bare skal "dunkes" i 12 timer, i posen med det og så ind i skabet.
Og nu til den sjove del, Billederne fra mit lille setup:

Vil lade det køre et døgns tid eller 2 for at se om det er optimalt, skal dog ha en 28 Watts varme måtte på 28x53 cm da den varmer bedre og så der plads til lidt mere.
Planen er at jeg vil prøve mig frem med noget B+ og McKennaii strains
Ris, Ros og forslag godtages, ENJOY !