Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hasselager
hejsa drenge, nu min kager klar til og drukne, og jeg har forberede næste skridt , men vil godt have jeg til og kigge på den her kage de to andre ser fine ud,,

Billede

hvad mener i om det her ???

vh trold

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Kontaminering... Ud med skidtet!
Alternativt kan du forsøge at skære det kontaminerede område væk og stille den til fruiting et andet sted end de 2 andre..

Btw håber jeg du mener 'dunke', det ville være synd at drukne dine små ;)

Medlem

jeg tror jeg prøver og skære det fra og sætte det i et ande akvarie har to med 30l akvarie med lys over i jeg lige skal have gjord helt rent og finde ud af om toppe skal tætnes eller om der bare skal en stor pose over ... tager lige et billede vil godt lige havde jeres input :)

Medlem

her er det akvarie jeg har tænkt mig og bruge med et lag lega i bunde så co2 kan undslippe ...

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det bedste ville være at smide den ud, men hvis du ikke nænner det så kan du tage en skarp kniv og skær et godt stykke uden om den forurenede del. Du kan bruge en 1 1/2 l plastik flaske til et mini frugt/karterne kammet. Du skær bare flasken midt over et sted hvor den er let at sætte sammen igen. Det kan ikke betale sig at dunke dem før den første høst, og husk at dunke den forurenede kage i noget vand der ikke kommer i kontakt med de andre kager.
Held og lykke!

Medlem

yes yes det er os bare for og prøve med den syge, men lære jo kun ved og expermenter sig frem i sine grow procejkter, lege og lær :)

ham der hjælper mig har poser med de der filter i , som er go og bruge og med den kontaminerene ja self hverfor sig det jo logisk :)

skal siges den første spøjte jeg havde brugt var en 2-3år gamle en jeg havde fået en, som jeg ville øve mig på regne ikke med den virke men gjord den godt nok, så når de her er sat over så skal jeg til og lave masse ny med de ny spore, glæder mig helt syns det er en hyggelig ting og lave svampe og ikke så svært enlig som jeg troet...

tak for råd og tips, kom bare med mere undervejs.. skal nok opdager med billeder :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]