Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen jeg har bestilt 3 pakker psilocybe hollandia som består af 15 gram i hver , hvor som helst du læser på nettet er 15 gram nok til en dose/et trip , og de fleste skriver enda at det er nok til 2 milde doser , der har jeg lidt en tvivl , jeg har hvertfald tænkt mig at spise 22,5 gram selv :) der er ankommet til min bror's adresse hvor de er bestilt til. Men sprøgsmålet er , er der nogen der har affaring med psilocybe hollandia ? e.v.t var det godt/hæftigt og evt i forhold til de danske SN ? som jeg forresten har rigtig gode affaringer med er bare nyskerrig :) skriv endelig :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Glæder mig til at høre om dine resultater med den så kaldte psilocybe hollandia, jeg vil dog lige nævne at det ikke findes en svamp af det navn. Det er sandsynligvis en klon af en de mere kendte svampe der kan lave sklerotier (trøfler om du vil). Der er endda smartshops der påstår at det er sclerotia fra Cubensis mycelium, hvilket jeg dog stærkt betvivler. Men det gør jo bare det hele mere spændene :P Jeg ville dog starte med 15g. specielt med et produkt jeg ikke ved mere om.
Held og lykke, og pas godt på dig selv.

Junior medlem

Glæder mig til at høre om dine resultater med den så kaldte psilocybe hollandia, jeg vil dog lige nævne at det ikke findes en svamp af det navn. Det er sandsynligvis en klon af en de mere kendte svampe der kan lave sklerotier (trøfler om du vil). Der er endda smartshops der påstår at det er sclerotia fra Cubensis mycelium, hvilket jeg dog stærkt betvivler. Men det gør jo bare det hele mere spændene :P Jeg ville dog starte med 15g. specielt med et produkt jeg ikke ved mere om.
Held og lykke, og pas godt på dig selv.

De skriver godt nok det er en ny udviklet svamp på mange hjemmesider som er hyper stærk og med og rimelig god smag , men det ken godt være du har ret :) . Jeg kommer først ned til min storerbror og henter dem her i weekenden altså lørdag den 15-16 septemper (hvor vi også skal ud og samle) på vores sadvanlige marker der plejer at have god høst .
Men jeg vil meget gerne komme med et inlæg efter det og fortælle om hvordan de og det var :)
:peace:
Jeg vil også passe på mig selv tak ;) men det bliver en skovtur med bål og jeg tror jeg tager de 20 g anyways :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]