hejsa drenge og piger vil da lige vise min billeder af min kager der gik fint den her gang der kan ikke gå mange dage nu,, jeg skal bare havde funde ud af hvordan man enlig bruger popkornen.. men jeg har vist søgt under det forkerte omkring det har jeg fået afvide...
jeg kan godt se der er fler vis jeres svampe og sådan . og der var den ælste post 6 månder så tillader mig og lade en ny hvor jeg vil starte med og vise min kager også skal jeg da nok oploade hvordan det går hen af vejen..

jeg har fået en ide til hvordan jeg vil prøve og lave setup for jeg har næsten alle tinge og det lyder spænde den fremgangs måde..
HydroShroom Mushroom Growing System
tjek den ud.. pisse smart... syns altså ikke det her svampe halløj er så svært som jeg havde troet alle år og være bange for, jeg gik allerede og tænkte på de da de første her på borde starte op med svampe, kan kun lige huske en af nick og hma gider jeg ikke nævne.. men det jeg var forelsket i var jo kaktusser den gang og havde rigtig meget i gang den gnag,,, men nu det sgu svampe tid. så jeg kan få lært det hele.. har os lige fået min første rigtig egen dyrke hamp plante i år som var rigtig go

så har være og er en spænde tid plante mæssig for mig syns jeg...
men holder jer opdatere så må vil hele kalde det her min log..