Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Østjylland
Hej Psychedelia

jeg ville bare høre hvor vilde disse SN egentlig er i forhold til Micro dots. inden jeg begiver mig ud i at spise disse labrer SN jeg har fundet i år. da jeg sidste gang spiste lsd var det micro dots og disse virkede i godt 30+ timer =) så ville bare høre hvad jeres erfaring er hvis man spiser 1g SN. om man bliver helt skudt af som micro dots? eller om det er en mere kontrolleret blæser. =)

Dedikeret medlem

Det er forskelligt :) Men jeg oplever at LSD er nemmere at have med at gøre frem for svampe. Syntes tit svampe bliver meget kaotisk og forvirrende.

Stodder
Brugeravatar

...da jeg sidste gang spiste lsd var det micro dots og disse virkede i godt 30+ timer =)

Hvis det har virket i 30 timer så er det ikke LSD (med mindre du har redoseret?) men nok nærmere en psykedelisk amfetamin som fx DOB, DOI, DOC eller bromo dragonfly.

1 g SN er en ude mærket startdosis, når du har erfaring i forvejen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du indtager en dosis på 1g SN, vil trippet typisk vare 6 timer, hvor du begynder at komme ned ved femte time. 1g lyder som en fornuftig startdosis, men SN er ret potente svampe, verdens tredje stærkeste, så du kan godt forvente et kraftigt trip, selvom du kun indtager 1 gram.

Junior medlem

ja okay ville jeg så ikke kunne svare på købte dem som lsd micro dots =) men virkede i 30+ timer hvor kun de første 5-6 timer var hygge der efter sad man bare og ventede på at falde ned igen. hvilket der så stadig gik over en dag mere i trip med =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
1 gram, gutter? Hmm, ja til en der ikke kender til et psykedelisk trip vil jeg forslå 1 gram som start dosis, når det er spids nøgenhat. Men hvis du ved hvad et psykedelisk trip indebære, så synes jeg du skal starte ud med 2 gram. Du vil nok blive lidt skuffet ved et enkelt gram. Jo vist kan du komme til at trippe på et gram, men når du har prøvet at trippe i 30 timer, så skal du nok lidt op i dosis for at få lidt mere ud af det. IMO.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
1 gram, gutter? Hmm, ja til en der ikke kender til et psykedelisk trip vil jeg forslå 1 gram som start dosis, når det er spids nøgenhat. Men hvis du ved hvad et psykedelisk trip indebære, så synes jeg du skal starte ud med 2 gram. Du vil nok blive lidt skuffet ved et enkelt gram. Jo vist kan du komme til at trippe på et gram, men når du har prøvet at trippe i 30 timer, så skal du nok lidt op i dosis for at få lidt mere ud af det. IMO.

Enig. Havde det været en nybegynder, så jo, så havde 1 gram været rigeligt, men er man lidt øvet indenfor det psykedeliske, så skal der mere til. Jeg ville sige 2 g. Jeg har altid givet 1-1.25g til mine venner, hvis/når de skulle trippe første gang og det har altid virket glimrende. Næste gang jeg tripper med dem er det med 2g, og det har også altid virket glimrende. :)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

har taget 0.3 start dosis. og det helt tilpas. sidder pt i blæseren =) føles helt som at tage i frimærke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
hmmm... 0.3 ?

det micro dot du nævnte som havde en varighed på 30 timer, der var de 20 af dem vist en blanding mellem placebo og comedown :)

Medlem

Så må det godt nok ha' været nogle særdeles slatne mærker du har fået fat i :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
stannie : varer dine lsd trips da langt over 12 timer

Medlem

(slettet)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]