Ja, alt det snak om svampe og at det der tyder på at blive en rigtig god sæson har også fået mig i humør til lidt dyrkning. Så jeg har fundet den gamle krigshest frem. Den har sit navn fra at den skulle være en gave fra det danske militær til det nettop selvstændige Estland. Men den landede i DBA inden den kom så langt. Men den er nu en dejlig dims med en masse himstregimser!

Men det er snart en del år siden jeg har dyrket sidst så er der noget jeg er gået glip af? Nogle nye strains, der er bedre end dem der var for, lad os sige, 6 år siden? Eller en en Cube stadigvæk en Cube, bare med et andet navn og lidt anden form og farve?
Der var en der var en venlig sjæl der sende mig nogle prints fra en growbox han havde gang i, men der var ikke nok spore til at de var synlige med det blote øje. Er der noget growbox forhandlerne gør med vilje eller er der bare et tilfældig resultat af aseksuel dyrkning?
Mine egne spore tryk er desværre for længst forsvunden, jeg havde ellers en strain ved navn "Lizard King" som jeg var meget tilfreds med.
Er det blevet lettere at finde Vermiculite her hjemme, eller er der stadigvæk en pain at få til en rimelig pris hvis man ikke lige køber 100L.
Nå, hvis min dyrkning kan bidrage med noget nyt, laver jeg måske en log. Hvis det bare bliver the same old same old, skal jeg nok lade være med at kede jer. Havde tænkt på at måske at forsøge med nogle fuglefrø fra Netto eller lig. Men nu må vi se.