Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Så har jeg bestilt en brow box med Golden Teacher hjem, og noget der hedder Catmint (skulle købe over et hvis beløb, så det blev bare fyrret oveni) og glæder mig som et lille barn!! Og hvis det er en succes, kunne det værere man selv skulle til at lave de her boxe, og sådan!

God onsdag til jer alle,
Hilsen en glad svampeelsker!

Medlem
Brugeravatar

Grineren, sidder selv her med en homie og vi er igang med at koge til en gang P.Cubensis :D

Lad os da krydse fingre for at begge projekter bliver til noget!

Shrooms 4 life <3

Junior medlem

Held og lykke dreng!!! :D

Hilsen Alex..

Junior medlem

Held og lykke dreng!!! :D

Hilsen Alex..

Drenge*

Medlem

Intet held og lykke herfra,

Du er 16 år gammel, og har ADHD.

Tænk dig nu om..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
Sørgeligt... Håber ikke at du brander nallerne ... Eller rettere, når folk ikke vil modtage de gode råd som bliver givet, TJaeh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Sørgeligt... Håber ikke at du brander nallerne ... Eller rettere, når folk ikke vil modtage de gode råd som bliver givet, TJaeh.

Tror desværre det er for sent at ændre på hans beslutning, men håber da det ender som en god oplevelse på trods af den unge alder + ADHD.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Kan han kalde sig svampeelsker hvis han ikke i forvejen har erfaring med dem???

Trådstarter, husk du kan kalkulerer nogenlunde den dosis du skal tage (viewtopic.php?f=2&t=34692 henviser til et sted du kan udregne det :-)). Pas på dig selv og god vind !!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror desværre det er for sent at ændre på hans beslutning, men håber da det ender som en god oplevelse på trods af den unge alder + ADHD.

ja det har du ret i. problemet med et HR forum som har med ulovlige substanser at gøre er, at man er nødt til at holde det anonymt (grundet lovgivningen), og at man derfor ikke kan udelukke teenagere... no offense til teenagerne herinde. Et HR forum som dette hylder jo i lige så høj grad indtagelsen af stoffer på diverse måder, og tips til at gøre det, som det advarer mod det, og i mange tilfælde kan det få folk til at bliver inspireret til indtagelse af substanser som de ellers aldrig ville have overvejet. I dette tilfælde tror jeg, at psych ikke har fungeret som HR, men snarere som inspiration. psych er et dejligt site, men osse et tveægget sværd. Hvis jeg havde været bruger herinde som 15-16 årig, ja så havde min fortid sku nok set noget sortere ud end den i forvejen gør.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København

ja det har du ret i. problemet med et HR forum som har med ulovlige substanser at gøre er, at man er nødt til at holde det anonymt (grundet lovgivningen), og at man derfor ikke kan udelukke teenagere... no offense til teenagerne herinde. Et HR forum som dette hylder jo i lige så høj grad indtagelsen af stoffer på diverse måder, og tips til at gøre det, som det advarer mod det, og i mange tilfælde kan det få folk til at bliver inspireret til indtagelse af substanser som de ellers aldrig ville have overvejet. I dette tilfælde tror jeg, at psych ikke har fungeret som HR, men snarere som inspiration. psych er et dejligt site, men osse et tveægget sværd. Hvis jeg havde været bruger herinde som 15-16 årig, ja så havde min fortid sku nok set noget sortere ud end den i forvejen gør.

Jeg må nok indrømme at psychedelia.dk har været med til at vække min interesse for alternative rusmidler i en lidt for ung alder. Til gengæld fik jeg også HR ind med modermælken, hvilket jo er skønt. I dag er jeg glad for at jeg opdagede andre rusmidler end tjald og alkohol, specielt fordi at psychedelia.dk gjorde at jeg lærte om mange fejltagelser uden at lave dem selv.

Medlem

Jeg har ikke ADHD??? wtf

Dedikeret medlem
Brugeravatar

viewtopic.php?f=5&t=39712

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så har jeg bestilt en brow box med Golden Teacher hjem, og noget der hedder Catmint (skulle købe over et hvis beløb, så det blev bare fyrret oveni) og glæder mig som et lille barn!! Og hvis det er en succes, kunne det værere man selv skulle til at lave de her boxe, og sådan!

God onsdag til jer alle,
Hilsen en glad svampeelsker!

Hvis du har en kat bliver du dagens helt men den katteurt :) Held og lykke med din box. Det kan jo være du skaffer dig noget kodos hvis du får et fint resultat.

tehguyx2 skrev:
Jeg har ikke ADHD??? wtf

Du lider også af hukommelse besvær?

Junior medlem

Han skrev i den tråd at han var blevet diagnosticeret med alverdens ting. Men realiteten kan sagtens være en anden 2/3 eller deromkring blive fejldiagnosticeret som add eller ahd... Tror ikke den er helt ved siden af andre lidelser også

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nu vil jeg ikke mene at adhd er den værste diagnose af dem han har... tværtimod.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Tre ting at sige til denne tråd..

1. :offtopic:

2. :life:

3. :whogives:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]