Halløjsa derude, er ny her på forumet, men håber lige i kan svare på et par spørgsmål jeg har vedrørende svampe plantning, da jeg kraftigt overvejer at begynde mine egne,
Det startede egentligt bare lige som et lille tanke eksperiment, men regner sgu med at det skal blive realitet nu, eller om ikke andet, så håber jeg da på at det kan lade sig gøre

Men i hvert fald så læste jeg indlægget "Spørgsmål til growkits/growbox " tidligere, og så at growkits kun virkede 3-5 gange? Så mit første spørgsmål er om det er pga. næringen i jorden bliver opbrugt derefter?
Mit næste spørgsmål, er om dette tanke eksperiment ville kunne lade sig gøre:
Har sådan en potteplanterække (Dem som normalt hænger på altaner, som folk gror percille osv. i) som jeg ville komme jord i, og gøde med Nitrater og phospater. Dernæst tage et par svampe fra mit growkit fx, plante dem over i min potteplanterække, lade dem tabe sin spore, og så bare bruge denne potteplanterække til at gro mange svampe ad gangen (Selvfølgelig under ordenlige forhold, med minimal belysning, temperatur osv.) og selvfølgelig blive ved med at berige jorden med P- og N-kilder

Jeg er selvfølgelig ny hvad angår dette område og dette forum, så har jeg skrevet noget dybt foragteligt så sig gerne til, konstruktiv kritik modtages positivt

Til sidst må jeg hellere lige tilføje at jeg selvfølgelig starter med et normalt growkit først og fremmest, men det kunne da være fedt hvis man kunne lave større portioner ad gangen og gentagene gange, ved at gøre tingene lidt anderledes