^ Der er i hvert fald ingen grund til at opgive på forhånd og antage at du er "immun" over for virkningen.
Nogle skal bare have en del mere end andre.. Og som nævnt kan det kræve at tilvænne sig rusen og gerne gå ind til oplevelsen uden videre forventninger.
Med svampe især har jeg det selv sådan at der oftest skal op mod 3-4g til for at det bliver spændende gg der er det primært mentale effekter. Der skal lidt mere til før jeg får tilstrækkelige visuelle effekter. Men igen, set & setting kan have utroligt meget at sige.
Jeg har læst en smule om folks forskellige metabolisme(r).. Måske du kunne have en høj/anderledes metabolisme end så mange andre?
Svampe indeholder primært psilocybin(4-po-dmt) som i kroppen omdannes til psilocin(4-ho-dmt) - hvis du f.eks mangler et enzym der omdanner det, kan det måske være årsagen. Men det er blot gætteri.
Ikke ligefrem HR, men du kan evt. forsøge dig med MAO inhibition f.eks i form af p. harmala. De potentierer og forlænger svampe og generelt tryptaminer, MEN OBS; diet er påkrævet da f.eks oste kan indeholde tyramin som kan forhøje blodtrykket og give uønskede bivirkninger.
Søg evt. på "foods to avoid MAOi" hvis du har tænkt dig at gå ad den vej.. Men forsøg endelig med højere doser af svampe inden da

Det ville være god HR.