Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 17:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Kære psychedelia.
Jeg skal til at købe growkit nummer 2 og ved simpelthen ikke hvilken en strain jeg skal vælge!
Valget står mellem (B+, mexican, golden teacher, thai, mckenaii, mazatapec, cambodia, ecuador eller columbian)

Jeg skal bruge en der gror hurtigt, stabilt og samtidig stærk!

På forhånd tak :)

Junior medlem
Brugeravatar

Det skal lige sige at første kit var mexican :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er ikke rigtig nogle forskel på de forskellige cube strains, en cube er en cube, specielt ikke hvis du tager smutvejen og køber et kit. Så tag dem du syntes der ser bedst ud :) Husk at tage nogle spor prints fra svampene i dit kit, så har du dem hvis du en dag vil prøve at dyrke fra bunden.

Junior medlem
Brugeravatar

Der er ikke rigtig nogle forskel på de forskellige cube strains, en cube er en cube, specielt ikke hvis du tager smutvejen og køber et kit. Så tag dem du syntes der ser bedst ud :) Husk at tage nogle spor prints fra svampene i dit kit, så har du dem hvis du en dag vil prøve at dyrke fra bunden.

Nu er jeg så først lige begyndt på det her shiit, har læst utroligt meget men ved ikke hvordan sporeprint fungere.
men kanyle, det ved jeg :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@bindegal: Der er jeg nu ikke enig. Jeg synes faktisk, at der er ret stor forskel på de forskellige strains. For år tilbage dyrkede jeg australske cubensis og myceliet var det stærkeste, jeg nogensinde har set. Svampene voksede hurtigere og kraftigere end ellers og de var ret modstandsdygtige. Orissa bliver store men dem har jeg aldrig fået synderligt potente, men de er nu ret fine :) "Klassiske" mexicanske, dem der er i de fleste growkits, er langt fra de mest interessante cubensis på markedet, de er bare ret stabile og yielder nemt en god portion.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]