Hey.
igår delte jeg 2g tørrede svampe med en ven, som jeg før har trippet med. Jeg har aldrig prøvet at indtage så "små" mængder før, men fik absolut intet ud af trippet andet end, at mine nerver var sitrende og det føltes som om, min krop var nervøs?! Når jeg gabte, rystede hele mit kadaver. Jeg vil ikke sige, at det var et badtrip, selvom jeg hellere ville være det foruden.
Min ven derimod trippede balls. Han er modsat af mig en helsefreak, som æder sundt og holder sig i form. Jeg ryger selv en del pinde - nærmest hver dag og tænker derfor om der er krydstolerance mellem thc og psilocybin? I hvert fald synes jeg, det var ret underligt at jeg "intet" mærkede, trods for at det var de samme svampe, som jeg spiste for et par måneder siden.
nogle forslag?
når der indtages så små mængder, får man (hvis man er lidt tolerant overfor psilocybin) bare en slags body high effekt..
Jeg tror det er det du har mærket, måske i en meget mild form.
Alle mennesker reagerer forskelligt på psilocybin, og hvis din ven har været intolerant og du er mere tolerant, kan det forklare hvorfor han trippede mens du kun fik en body high eller mindre..
THC har ingen krydstolerance mod svampe, og det er derfor lige meget om man er vant til at ryge eller aldrig har røget før, når man tager svampe. De får den effekt på dig, som du nu engang har.
Hvis man har taget svampe før, opbygger man derimod en tolerance overfor svampene. Især hvis det ikke er længe siden man tog dem sidst, har svampe en meget ringere effekt på din krop - og det kan medføre ubehag og et dårligt trip.
1g svampe er ikke rigtig nok til at hvis man har en normal tolerance overfor svampe, til at man vil "trippe balls" eller overhovedet hallucinere.
Hvis man ryger en stick, mens man er på svampe, øger det dog effekten, om ikke andet bliver man mere mellow af det (det er min personlige erfaring, ihvertfalde)