Bergthora skrev:
Lilleso skrev:
Bergxtc skrev:
Bergthora skrev:
Du skal stadig forstå, at svampe ikke egner sig til samme situationer, som du har brugt ecstasy i. Og hvis du er ked af, at du begyndte, så synes jeg da det mest hensigtsmæssige ville være at stoppe? Nemmere sagt end gjort ja. Men der er tilbud og muligheder. Snak evt. med din læge om det, han/hun har tavshedspligt og det vil blive mellem dig og ham/hende.
Nej, nej og nej, hvor er det lige jeg har skrevet henne at jeg vil tage i byen på svampe, det er der bare en der har skrevet fordi han troede det, nu må i lig slappe af tager aldrig nogle steder når jeg er på stoffer
Tror bare det er det indtryk du har efterladt, da du fremstår som en typisk kikseklapper i
dette topic. Man ligger som man har redt.
:yeah:
@ bergxtc - Vil give dig ret i at det kan være grineren at tage kiks. Alt er IMO sjovt, med måde naturligvis.
Da du tog kiks første gang var du småberuset og overvejede derfor ikke konsekvenserne af den handling du valgte. Derfor fortryder du det nu, fordi det er svært at sige nej, fordi det jo er sjovt...
Parallel = Nu vil du tage svampe... Har du tænkt tingene igennem. Er du klar over hvilke risici du løber ved at tage svampe?
Hvis du vil tage svampe et par gange om året i stedet for ecstasy, fordi du mener det er "sundere" eller mindre risikabelt, synes jeg det er en rigtig dum idé.
Det virker som om du føler dig meget stødt af de svar der kommer på dit indlæg. Tror ikke at folk er ude på at fornærme dig, men derimod at hjælpe dig til den rigtige beslutning.
Det er imidlertid bare svært at hjælpe dig, hvis ikke du selv har sat dig ind i tingene..
Og når man som dig opretter et indlæg om at man ikke ved hvad man har med at gøre, men godt kunne tænke sig at prøve svampe som et substitut for kiks, får man den slags svar.
[EDIT] - Du spørger et sted hvor folk har en del forstand på den slags. Så vidt jeg kan læse mig frem til mellem linierne, er der bred enighed om at du ikke er typen der bør tage svampe. Eller andre stoffer i det hele taget.
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men det er også min mening. Om ikke andet indtil du læser på lektien og ændrer dine intentioner mht. trips.
Point: Tænkt over hvad og hvordan du skriver og i hvilken tone der stilles spørgsmål. Husk at brug Erowid, WIKI'en og google...

//blazR