Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 09:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg ved ikke hvordan man uploader et billed herinde så jeg håber mine links virker.

- jeg har været ude og plukke svampe her i dag, og da jeg aldrig har set en rigtig spids nøgenhat, så plukkede jeg dem der passede bedst til den beskrivelse jeg har fandt herinde. MEN, jeg ved jo overhovedet ikke om det er dem. så er der en der kan tjekke ud på billedet jeg linker til, om jeg har været så heldig at få fingrene i de rigtige spids nøgenhatte??

så bliver jeg meget glad.

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hph ... 2176_n.jpg

- udover dette ville jeg gerne vide lidt om hvad der nu er bedst at gøre med dem? jeg har umiddelbart lagt dem til tørre inde i en lukket avis (så mine katte ikke vælter dem på gulvet), hvor jeg har læst de skal ligge i et par dage?

(her ligger de til tørre)

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hph ... 8095_n.jpg

eller

- jeg har fundet ca. omkring 30 svampe, hvordan indtager/optager jeg dem bedst så jeg opnår en god effekt, og tror i at det er nok til at få noget ud af det?

på forhånd tak for svar, hilsen sophie (:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg ved ikke hvor meget du går op i at du er forholdsvis anonym på nettet Sofie, men jeg synes du skulle uploade dine billeder til http://imgur.com eller et andet sted, frem for at linke til din profil på facebook.

Ud fra hvad jeg kan se er ingen af de svampe SN.

Junior medlem

jeg vidste ikke lige hvordan jeg ellers skulle linke til billedet uden at bruge tid på at oprette nye profiler alle mulige steder, men tak skal du have for linket, vil jeg benytte fremover! (:

og tak for svar.. øv bøv.. nu håbede jeg lige sådan.. må ud og lede igen så! er der nogle der ved hvor det er højst sandsynligt at finde dem? sådan, skov eller mark? det er måske lidt dumme spørgsmål, men er helt helt ny som svampeplukker og ved meget lidt

Admin
Brugeravatar

Hej Sofie

Jeg har fjernet links til facebook i dit indlæg. I øvrigt har vi et sted, hvor alle spørgsmål vedrørende svampefund skal hen:
viewtopic.php?f=2&t=12045

Post dine svampefund der fremover :)

Låst

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]