Hej allesammen!
Jeg har godt læst at der allerede er en tråd hvor man kan rette sine spørgsmål hen.
Men jeg tror at det er bedst jeg selv opretter en tråd, da det er en lidt længere forklaring, og da det er et spørgsmål der kan diskuteres af mange. ((-:
Til at starte med, vil jeg sige at jeg er særligt sensitiv. Dvs. at mit nervesystem er mere fintfølende end andres, hvilket også resultere i at mine efterfølgende reaktioner vil være voldsommere end gennemsnittets. hvilket jeg også har kunne mærke på andre stoffer, såsom amf.
Jeg reagere meget voldsomt på en efterkoger. Jeg er praktisk talt ulykkelig. Min kæreste fortæller mig (som er erfaren), at han aldrig har oplevet en persons efterkoger, som min. Den skulle efter sigende være meget voldsom.
Jeg er ekstremt spirituelt troende, og jeg har altid gerne ville prøve svampe. Men min kæreste bl.a. fraråder mig det, da han frygter om at jeg vil få en så positiv oplevelse på det, at jeg vil ændre mit syn så meget på verden, at jeg ikke længere har lyst til at leve i den (groft sagt).
Ikke at jeg vil tage mit eget liv, men at jeg vil blive ulykkelig over at verden er, som den er, da jeg i forvejen kæmper meget med at jeg synes verden er for fjentlig, osv osv osv.. Eller at jeg vil blive ved med at vende tilbage til svampene, pga den positive oplevelse jeg fik, som jeg ikke får i min hverdag.
Jeg er dog selv overbevist om at hvis jeg går ind til det, med den indstilling at jeg nok skal få en positiv oplevelse, også efterfølgende, så vil jeg ikke havne i den situation som han beskriver. Men da jeg aldrig har prøvet hverken LSD eller svampe, ved jeg ikke helt hvad jeg går ind til.
Jeg har prøvet coke, 2c-b, mdma og amf. Den eneste positive oplevelse jeg har haft sådan rigtigt, uden bivirkninger, under min blæser, har været på amf.
Jeg har fået det stramt af både coke og 2c-b, og kaster altid op på mdma. Det skal så også lige siges at bl.a. 2c-b var under forkerte omstændigheder, med folk der sad og røg hash, og var helt sløve og døsige, og bare sad og så fjernsyn, mens jeg lå i sengen med min veninde (som jeg tog det sammen med), og faktisk bare ventede, da jeg ikke havde nogen at støtte mig op af, som havde prøvet det før.
Så min pointe er, ud fra min forklaring, om der er nogen erfarne der evt. har nogle meninger, om det er en god idé at gøre eller ej, da min kæreste kun har prøvet svampe én gang, og det var 2 stjernede trøfler i amsterdam. Og et godt råd med på vejen, ville heller ingenting skade

Jeg håber at der er nogen der vil tage sig tid til at komme med deres mening, om hvorvidt de synes det er en god idé eller ej.
Håber ikke at det var for indvilket, og til at forstå.
Og så skal det også lige siges at min plan fra start har været at tage de absolut mildeste af slagsen, så jeg kun lige åbner døren på klem, istedet for at åbne den fuldstændig.