Som sagt tager det ikke så lang tid at finde det her info ved en hurtig søgning.

Der er rigtig mange tråde som din egen. Jeg har ikke selv trippet svampe, kun LSD, men vil nu mene, at det er meget lig det samme mht. forholdsregler ved brug af diverse psykedelika.
1. Jeg vil mene at Cubensis (mexicanske) er lettere at dosere end spids nøgenhat. I skal have en vægt, og så veje jeres dosis af! Hvis i er i tvivl mht. dosis er Shroomery's dosage calculator ret god:
http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mus ... Calculator Folk reagerer selvfølgelig forskelligt på disse stoffer, så det kan ikke siges helt så firkantet som her.

Husk ikke at dosere for højt! Bedre at dyppe fødderne først, i stedet for at blive overvældet.
2. Jeg synes ikke man skal være mere end 2-3 personer. Jeg trippede med 5 personer på et tidspunkt, og syntes det blev for meget. Når man er et par gode kammerater, der kender hinanden rigtig godt, stoler på hinanden og kan snakke sammen, så er det dét bedste!
3. Jeg er i hvert fald super glad for, at jeg trippede sammen med en erfaren person første gang. Hvis I alle er nybegyndere, så læs virkelig godt op på sagerne mht. triprapporter og set/setting (det skal man uanset hvad), og så vær ekstra påpasselig med dose.
4. Snak med hinanden! Det er så vigtigt at kunne snakke om hvordan man har det, hvad man oplever osv. og så tale sig ud af, hvis man får det dårligt. Det er så vigtigt med kommunikation. Derudover, så kan cannabis være en del forvirrende. Jeg røg en pind på mit sidste trip, og endte med at blive meget overvældet. Så hvis I ikke er daglige rygere, så undgå tjald.

Hav et godt trip, og pas på dig/jer selv.