Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 05:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har bestilt 60 gram Psylocibe atlantis, altså de såkaldte magisk trøfler.

Jeg skal tage det sammen med 3 andre efterskolevenner, og vi har prøvet det én gang før for et halvt års tid siden, og det var en uforglemmelig oplevelse!
Nu står jeg med spørgsmålet vedr. LSD. En af mine efterskolevenner har lige prøvet LSD, og han synes det var mega fedt.
Mig og mine andre 2 efterskolekammerater har i længere tid selv overvejet LSD, og da vi kommer fra vidt forskellige steder, så vi det som oplagt at vores efterskoleven der har taget LSD, tog noget med når vi mødes.

Nu er mit spørgsmål, kan man tage LSD dagen efter psylocybin, og stadig få en virkning ud af det? Vi gør det self. kun hvis vi føler for det på daværende tidspunkt. :)

Venlige hilsner.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Der er en vis krydstolerance, så hvis jeg ville jeg vente med at tage LSD'en.
Dels fordi i ikke får det optimale ud af virkningen, dels fordi det generelt er en god idé lige at bearbejde gårsdagens oplevelser.
Hvis i er lidt brugte dagen efter jeres svampetrip, så er det heller ikke tilrådeligt at tage på en ~12 timers tur dagen efter imo

Junior medlem
Brugeravatar

- I tillæg. Har læst et sted at man skal doble dosis hver gang man tager LSD for at opnå samme virkning, hvis det gøres flere dage i træk. Og svampe er vist i samme boldgade. Jeg har selv kun været på svampene éen eneste gang - Og de rykkede seriøst ovenpå lidt bonghoveder. En vild cocktail for mig, men indturen endte lykkeligt. En skøn dag må jeg afsted igen, er bare ikke kommet lige i den der situation, hvor både stoffet og det udenoms har været til perfetktion - Endnu...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg ville helt sikkert vente pga kryds tolerance. Det er måske ikke meget, men helt sikkert nok, til at lægge en dæmper på trippet. Vent 14 dage, så er den fin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Som de andre siger, så er der krydstolerance stofferne imellem. Men langt vigtigere bør man ikke tage psykedeliske stoffer så tit. Der bør gå minimum en måned, helst to, i mellem hvert trip, i hvertfald hvis man er oppe og ramme niveau 3 på Shulgin-skalaen. Grunden til det er, at det tager en hel del tid for hjernen at integrere en så ekstraordinær oplevelse, sandsynligvis meget længere end de fleste tror. Så find ud af hvad i helst vil prøve først, og gem det andet stof til en anden god gang - så går i heller ikke glip af forventningens glæde ;)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Hvis I stadig går på efterskole bør I sgu nok holde jer til lidt tjald og alkohol og gemme hallucinogenerne til I bliver lidt ældre. Man giver psyken en ordentlig rystetur på godt og ondt, og skal have en hvis livserfaring og psykisk stabilitet for at kunne håndtere hvis det ikke falder heldigt ud.

Men ja, der er en del krydstolerance.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]