jeg har taget lsd et par gange, og syntes ikke det slog lige så hårdt som svampe
mit sidste trip var på 3 g mexicanske, og jeg blev revet for vildt rundt, det vildeste trip jeg har haft til dato
1 time efter jeg begyndte at trippe, og nærmede mig peak, begyndte det at gå fra halluer og sygt mind fuck, til at være fysisk ubehageligt, på 2-3 sekunder begyndte jeg at blive sindsyg varm og svede som aldrig før, så man kunne se vandet presse sig ud igennem min hud, jeg flår mit tøj af indtil jeg kun har underbukser på, mine organer vender og drejer sig samtidig med at min bevisthed bliver skudt ud igennem mine øre, i 4-5 minutters tid blev jeg suget længere og længere ned i dette sorte hul, det føltes som om at min hjerne lukkede ned mens jeg var lysvågen, og de sidste 30 sekunder var jeg rimelig sikker på jeg skulle dø, da det sidste af min bevidsthed forsvinder, bliver jeg på et split sekund rimelig normal i hovedet og stopper med at svede, kigger over på mine 2 venner som har overværet det hele, og så flækker vi alle 3 af grin, så går der 30 sekunder og så begynder jeg at fryse helt vildt, den næste halve time sidder jeg og ryster som om jeg gik rundt i minusgrader uden tøj på, men der var 25 grader i rummet, jeg troede at mit trip var mere eller mindre over, men efter at være klar i hovedet 5-10 minutter begynder der et nyt comeup og jeg blev næsten lige så blæst som jeg var til at starte med, halluer og mindfuck varede nok 4-5 timer
jeg kan sku ikke andet end at grine af det, og det har ikke skræmt mig, men jeg tror ikke det er noget for alle og enhver
min kammerat som også var med den aften, har taget stort set alt hvad der kan tages, og har nok omkring 100 svampetrip i bagagen, men alligevel fik han et bad trip han ikke kunne styre for nylig, han følte at hans organer var en masse tandhjul som kørte rundt, og da de lige pludselig stoppede med det, var han sikker på han skulle dø, han ringede til familie og sagde farvel, ringede til ambulance osv, han har haft meget vildere trips på højere doser, men lige pludselig går det bare galt
så du må endelig ikke tro at du kan snakke dig selv til fornuft i et bad trip, når svampen først har fat i dig, slipper du ikke fri
så der var lige 2 historier om hvordan det kan gå galt for selv den mest erfarne, det er ikke for at skræmme dig fra at tage dem, for det er noget af det fedeste, du skal bare være forberedt på at få revet din bevisthed itu, et 100 ug lsd trip kommer nok ikke i nærheden af hvad 2 gram potente svampe kan gøre, så tænkt dig godt om med dosis, når de først er spist så er der ingen vej tilbage
synes også det lyder som en rimelig dum ide at gå ud i skoven alene på sit første trip
|