Der findes mange forskellige settings til svampe. I denne tid (og ikke mindst tiden, vi går ind i) er det alt for koldt at trippe ude i naturen. Derfor er det en god ide, hvis i vælger at spise svampene indendørs i et hyggeligt værelse. Nu hvor det er første gang dine kollegaer spiser svampe, er det også bedst at gøre det et sted, hvor de føler sig trygge og ikke forstyres af andre. I kan evt rydde værelset flot op og tænde stearinlys, lave en playliste med noget dejligt musik, som kan spille i flere timer.
Ang. fjernsyn så lyder det ikke som en god ide. Svampene skal nok spille en film for jer

Jeg har helt klart kun gode oplevelser med at trippe i mørket, hvor hallucinationerne virkeligt fremtræder på sit kraftigste. Hvis i har noget til at dække jeres øjne med, så intet lys skinner på jeres øjne, vil i sandsynligtvis opleve det, som kaldes Closed Eye Visuals (CEV). Med bind for øjnene kan i virkeligt komme dybt ind i jer selv. Hallucinationerne er anderledes med lukkede øjne end med åbne - men der er bestemt ikke mangel på farver, hvis det er det, du tror
Det vil være godt for dine kollegaer at læse en del om svampetrippet, før i kaster jer ud i noget. Det er jo en hel speciel oplevelse. Som Sten Larris siger "Husk at når du tager svampe, er det den vigtigste dag i dit liv". Jeg kunne ikke være mere enig.
Find nogle triprapporter her på siden og få dine kollegaer til at læse dem.
Jeg er sikker på, at andre herinde nok skal komme med noget nyttigt information til jeres aften.