Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 03:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Hej kære Psy folk.

Jeg er ved at samle mig en ordentlig portion SN som efter planen skal indtages sammen med 2 kollegaer i næste mdr.
De er begge nye i svampeland, så for at give dem en blød start, prøver jeg at finde på nogle gode settings - men nu er jeg i tvivl om jeg overtænker det for meget.. og om jeg bare skal "let it flow"

Har et 3D fjernsyn jeg tænkte vi kunne stene noget på, det må give nogle gode visuals.. nogen der har prøvet det før?

I næste mdr. er der næsten garantert sne, så det kunne også være fedt nok og chille rundt i, der er bare den hage at vi bor i en meget lille by og alle kender os, ville ikke være rart at skulle stå og hyggesludre langt væk på psyller.
Det bedste ville være at gøre det om natten, men så er det hele mørkt og mister en masse fede farver right?

Som i nok kan høre er det ikke G7 udfordringer jeg står med, men alligevel håber jeg på lidt svar.

Gamle Hilsner

Gravballe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der findes mange forskellige settings til svampe. I denne tid (og ikke mindst tiden, vi går ind i) er det alt for koldt at trippe ude i naturen. Derfor er det en god ide, hvis i vælger at spise svampene indendørs i et hyggeligt værelse. Nu hvor det er første gang dine kollegaer spiser svampe, er det også bedst at gøre det et sted, hvor de føler sig trygge og ikke forstyres af andre. I kan evt rydde værelset flot op og tænde stearinlys, lave en playliste med noget dejligt musik, som kan spille i flere timer.

Ang. fjernsyn så lyder det ikke som en god ide. Svampene skal nok spille en film for jer ;) Jeg har helt klart kun gode oplevelser med at trippe i mørket, hvor hallucinationerne virkeligt fremtræder på sit kraftigste. Hvis i har noget til at dække jeres øjne med, så intet lys skinner på jeres øjne, vil i sandsynligtvis opleve det, som kaldes Closed Eye Visuals (CEV). Med bind for øjnene kan i virkeligt komme dybt ind i jer selv. Hallucinationerne er anderledes med lukkede øjne end med åbne - men der er bestemt ikke mangel på farver, hvis det er det, du tror :)

Det vil være godt for dine kollegaer at læse en del om svampetrippet, før i kaster jer ud i noget. Det er jo en hel speciel oplevelse. Som Sten Larris siger "Husk at når du tager svampe, er det den vigtigste dag i dit liv". Jeg kunne ikke være mere enig.

Find nogle triprapporter her på siden og få dine kollegaer til at læse dem.
Jeg er sikker på, at andre herinde nok skal komme med noget nyttigt information til jeres aften.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Syntes bestemt ikke det er for koldt til at trippe udenfor. Har haft et af mit livs bedste trips midt om natten i januar, hvor vi legede i nyfalden sne, lagde blødt og kiggede på stjernerne, og så lavede et lille bål og varme os ved. Selvfølgelig lignede vi isbjørne med alt vores tøj og kedeldragterne, men for koldt, visse vasse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis man tager sine forbehold, så er det sikkert en rigtig god oplevelse udenfor. Men til første oplevelese er det nok tryggere indenfor :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Det kan du have helt ret i! Havde to der kun havde trippet en gang før med på min tur, det gik fint, men kan da også sagtens forestille mig hvor nedern det måtte være at sidder flere kilometer fra nærmeste civilisation og så få det lede badtrip. Kommer selvfølgelig også an på hvor komfortabel man er i naturen.

altså optimal setting for mig ser sådan her ud men det skal siges at jeg er rimelig erfaren i svampeland:)

først indtager jeg en mellem til stor dose og så lægger jeg mig ned med øre microfoner på og noget hurtigt trampende musik på, det giver dejlige cev i come up.
efter ca. en time redoserer jeg med lige så stor dose som første gang og tænder en masse stearinlys overalt hjemme, slukker lyset og tænder noget lasershow i tv´et.
så tager jeg udenfor for at gå en tur om natten, jeg elsker at trippe om natten. Efter ca. ene 2 timer på en heftig gå tur tager jeg hjem for at nyde alt mit set up som venter der.
Så flipper jeg lidt ud der hjemme til trippet begynder at aftage. Jeg tripper som oftest alene da jeg meget bedre kan forstå svampene og bruge dem til noget konstruktivt.
til sidst fyrer jeg op i bongen og ryger noget rigtig godt stoner hash;)

men hvis de er uerfarrne og i er flere er det nok over kill med øre bøffer og bind for øjnene:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
men hvis de er uerfarrne og i er flere er det nok over kill med øre bøffer og bind for øjnene:)

jeg synes ellers det lyder som en perfekt måde at opleve svampene på første gang :)

Junior medlem

Takker for svar.
Tror jeg vil gøre det så hyggeligt som muligt indenfor med ild i pejsen og sterinlys, lidt god musik frukt og læske og så tag den derfra, hvis vi finder ud af vi vil en tur i skoven må vi tag det som det kommer.

Men jeg tænkter stadig det kunne være fedt på come up med nogle 3D effekter :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg synes ikke TV og svampe er så god en blanding. Men sne derimod! Intet mere magisk end at tråde ud af døren på svampe, og sneen daler ned i skæret fra gadelamperne, og du kan høre hvordan det helt hvide lagen knaser under dine tæer mens du går på eventyr ud i natten. Århh, godt det snart er den tid igen <3 <3

Junior medlem

Kunne godt forstille mig det ville se fedt ud med sne der daler :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]