Hej PSY!
Nu skal i høre, jeg er 19 år gammel, og jeg har bestemt mig for at jeg vil prøve at tage svampe. Jeg har ikke mentale problemer eller noget som helst. Jeg har i længere tid tænkt at det kunne være spændene, så nu har jeg købt 4g SN, og jeg har tænkt mig at tage dem med en eller to kammerater. Til hverdag går jeg på Gymnasiet, og det er jeg glad for, og jeg bliver student til sommer. Jeg er rigtig spændt og glæder mig til at spise dem

Jeg har enkelte spørgsmål ang. trip
Jeg har forsøgt at søge mig frem til tråde omkring Set/Setting, så hvis nogle af jeg enten vil linke til en tråd om dette emne, eller svare nedenunder, ville det være herligt.

Og så er der det obligatoriske spørgsmål, Hvad er fedt at lave når man er på trip? :-b
Jeg har tænkt mig at min kammerat og jeg, først spiser/drikker dem i The, også laver vi en fed playliste indtil det kicker ind.
Vi skal også have fat i en masse slik, sodavand, og en god aftensmad 4 timer før trippet. Og dagen optil en god nats søvn.
Min kammerat er en gut jeg har kendt længe, og vi har røget en hel del hash sammen, så vi kender hinanden godt og har lavet meget sammen.
Jeg har også tænkt på at få en "tripsitter" er det en god ide, og hvorfor??
Hvor meget skal jeg tage når det er første gang?? skal jeg tage lidt, også tage noget mere senere??
Jeg har tænkt meget på at skaffe en lave lampe, da jeg kunne forstille mig at det var for vildt???
Og det bedste spørgsmål af dem alle, hvad kan jeg forvente af et SN trip?
Og undskyld mange gange, hvis jeg ikke har smidt det her opslag rigtigt, jeg var ikke helt sikker, men ellers må jeg flytte det.
Jeg håber på nogle gode og fyldstgørende, og ikke mindst seriøse svar.
Venlig hilsen den unge spændte!