Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 01:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia(s brugere)
Jeg er rimelig ny inden for alt det her, så har selvfølgelig prøvet alt hvad jeg kunne, at lære fra alle opslagene, både her og på andre hjemmesider (shroomery etc). Men, jeg synes efterhånden jeg er nået det punkt hvor det er gået lidt i stå, og de spørgsmål jeg har ikke rigtig kan besvares ved "bare" at læse. Derfor ville jeg høre om der var en jeg kunne komme ud og søge med. Jeg er villig til at tage toget, men er fra Odense-egnen. Bare at jeg kan komme ud og søge med en der ved en del om det, så man kan stille spørgsmål "i marken", ville det være virkelig dejligt.

Alle guides osv jeg har læst råder også en til det, og jeg synes egentlig det lød meget rigtigt, så eh... Jeg håber at høre fra jer, og hvis jeg skal tage toget for at være med, så er der jo heller ingen chance for at jeg tager "jeres spots" haha.

Peace! One love
Jippi

Junior medlem
Brugeravatar

Hey Jippi,

Det lyder cool håber du finder en der har tid og lyst til et pluk xD Ellers er jeg total overbevist om at hvis du skriver dine spørgsmål ned fra marken, evt. med billeder til så vil der komme mange gode svar herfra.
Du kunne også bare tage os med dig, altså filme dig selv derude og stille spørgsmål direkte der og så på youtube med videoen (kan laves så kun folk med link kan se den) :D Så kommer ALLE (mange) profferne herinde med dig på tur hehe. (Hvis du ikke vil ha' ansigt kan du vel bare filme jorden no prop?) Anyway, bare en idé hvis der ikke er nogen plukkere i området.

Peace

http://www.nerdtests.com/mq/badge/4f68625b9047f7cc.jpg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]