Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 07:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Hej, dette er min første post ind i en ny verden der består af psychoaktive stoffer og vanvittig filosofi!

Setting: derhjemme alene
Maveindhold: aftensmad
setup: spontan beslutning(plus jeg havde ikke mere hash:D)
Psylecybin cubensis 1g.

Har spist circa et gram, på min først tur.

Jeg er nervøs, ikke meget, men lidt. jeg havde en forventning om at skulle slippe controllen. Mit ego bliver sat i skak, og jeg indtager en ydmyg holdning.
Tænder en røgelses pind som ofring til ånden, og tænker jeg ikke har nogen anelse om hvad der skal ske.

Efter ganske få minutter syntes jeg at kunne mærke en fornemmelse komme, jeg bliver klar over at de 2 ord bliver mantra. at slippe kontrollen og ikke have forventninger.
Efter 20-30min har fornemmelsen vokset sig til en mild euphori.
Tankerne forvandler sig hurtigt, jeg møder dem bevidst og gør mit bedste for at blive i en form for observation og nysgerrighed.

En time inde syntes jeg er klimax, jeg ligger mig ned. jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af denne meget underlige form for kærlighed :D. faktisk lidt intim på en måde. overhovedet ikke sexuelt,
men på en underligt lys agtig måde.
Jeg forestiller mig i sindet de Der Avatar tråde af lys. blid men intens, invaderende og intim og alligevel euphorisk.

Dette er 3 timer inde i trippet, der har ikke været nogen visuelle ting, men mødet med svampen var godt.
Sidder med en let euphorisk fred, og tænker, terence mckenna :D.

Mens jeg lå i min seng under klimax, havde jeg mest lukkede øjne. farverne inde i mit hoved havde ændret
sig til nogle mere dybe og klare. og blev ved med at se forskellige udtryk af en eller anden. mens tanker farede forbi og besvarede sig selv, tak for det LOL.

Det er helt sikkert noget andet end hash/skunk. Dejligt ydmygt trip.

Håber dette er en okay rapport xd eller må i dele ris.

Tak fordi du læste med.

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Medlem
Brugeravatar

Jeg er ummiddelbart ikke klar over hvor meget pris i sætter på feedback fra psy newbs.
Men i er velkomne til at stille spørgsmål, skulle de opstå. :D

Junior medlem
Brugeravatar

Hej Ether :)

Det lyder til at du havde en rar førstegangsoplevelse med psilocybinsvampe.
Jeg har kun prøvet svampe (Psilocybe Cubensis) to gange indtil videre.
Begge gange tog jeg ét gram tørrede svampe, og mine oplevelser minder meget om din :)

De to første gange har jeg ikke turdet at tage en større dosis, da jeg havde bestemt mig for, at jeg lige så stille og roligt ville vænne mig til følelsen af at være påvirket af svampe.
Men nu er jeg bekendt med hvordan ét gram Psilocybe Cubensis virker på mig, så næste gang kan det være at jeg tager 1,5 gram :)

Hvis du er interesseret, så kan du læse om min første gang på svampe i dette indlæg: viewtopic.php?f=2&t=47730

Har du tænkt over hvornår din næste gang skal være - og om det skal være den samme dosis?

"They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do just as well – you just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference."
- Bill Hicks

Medlem
Brugeravatar

tja, jeg har ikke flere svampe lige nu. Men er ved at udtrække cirka 500mg DMT fra MHRB.

Så det er næste project + Nymphaea caerulea og andre seje planter jeg har fundet :D.

Jeg kunne godt tænke mig at tage 2g SN med en jeg holder af. Se forskellen plus den øget dosis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]