Hej, dette er min første post ind i en ny verden der består af psychoaktive stoffer og vanvittig filosofi!
Setting: derhjemme alene
Maveindhold: aftensmad
setup: spontan beslutning(plus jeg havde ikke mere hash:D)
Psylecybin cubensis 1g.
Har spist circa et gram, på min først tur.
Jeg er nervøs, ikke meget, men lidt. jeg havde en forventning om at skulle slippe controllen. Mit ego bliver sat i skak, og jeg indtager en ydmyg holdning.
Tænder en røgelses pind som ofring til ånden, og tænker jeg ikke har nogen anelse om hvad der skal ske.
Efter ganske få minutter syntes jeg at kunne mærke en fornemmelse komme, jeg bliver klar over at de 2 ord bliver mantra. at slippe kontrollen og ikke have forventninger.
Efter 20-30min har fornemmelsen vokset sig til en mild euphori.
Tankerne forvandler sig hurtigt, jeg møder dem bevidst og gør mit bedste for at blive i en form for observation og nysgerrighed.
En time inde syntes jeg er klimax, jeg ligger mig ned. jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af denne meget underlige form for kærlighed

. faktisk lidt intim på en måde. overhovedet ikke sexuelt,
men på en underligt lys agtig måde.
Jeg forestiller mig i sindet de Der Avatar tråde af lys. blid men intens, invaderende og intim og alligevel euphorisk.
Dette er 3 timer inde i trippet, der har ikke været nogen visuelle ting, men mødet med svampen var godt.
Sidder med en let euphorisk fred, og tænker, terence mckenna

.
Mens jeg lå i min seng under klimax, havde jeg mest lukkede øjne. farverne inde i mit hoved havde ændret
sig til nogle mere dybe og klare. og blev ved med at se forskellige udtryk af en eller anden. mens tanker farede forbi og besvarede sig selv, tak for det LOL.
Det er helt sikkert noget andet end hash/skunk. Dejligt ydmygt trip.
Håber dette er en okay rapport xd eller må i dele ris.
Tak fordi du læste med.