Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 14:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 19 dec 2015 18:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
@Side show Bob

Tak!

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2015 18:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Det er spændende at dosere nedad - det er det nye!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2016 01:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Brugbar Artikel: http://m.huffpost.com/us/entry/psychede ... bb4bac9db8


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2016 07:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2010 17:32
Indlæg: 4
Geografisk sted: the tree of life
har prøvet mig frem med mikrodosering et par gange, men har altid ramt doser hvor det kunne mærkes ret tydeligt, så vil ikke tro at mine erfaringer har været med egentlige mikrodoseringer, men nærmere mini trips.. derudover vil jeg sige at jeg havde en klart forhøjet humør og at min kreativitet var højnet ligeså!
-kunne dog ikke gå på indkøb, da jeg blev bugged af at der var for mange mennesker, så jeg glemte hvad jeg skulle ha og endte med frysepizza i stedet :mrgreen:

-har planer om at forske noget mere i det med endnu mindre doser på under 0.1 (har åbenbart ret lav tolerance) og vil vende tilbage med mine ny indfangede oplevelser når de blir trukket i land :D

_________________
Im not from this planet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2016 12:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
Yo yoo, efter 2 års pause fra en periode med mange LSD og svampetrips fik jeg samlet mod til at spise 0,5 gram cubensis igår aftes og gå mig en lang tur i Århus N, hørte jazz og mediteret lidt. Kan virkelig kun anbefale microdosing især Da jeg var nervøs for at prøve svampe igen efter mine sidste par Badtrips. Havde fuld kontrol over mig selv og mine tanker. Vildt rart at space ud, uden at være helt væk. Kan mærker det bliver til en del ture i den nærmeste fremtid (:

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2016 19:06 
Mr. Gone skrev:
JC jeg tror ikke 0,5 gram ligger i kategorien microdosing. Pointen er at det er under threshold dosen og at man derfor ikke kan mærke effekten, men at det alligevel giver et lille humørboost, øget kreativitet osv :)



+1 :D

Hvis man desideret mærker en rus, og ikke bare glemmer at man har taget dosen, er det for højt til at være en microdose:)


Top
  
 
Indlæg: 01 feb 2016 21:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
Ø Tripperen! skrev:
Mr. Gone skrev:
JC jeg tror ikke 0,5 gram ligger i kategorien microdosing. Pointen er at det er under threshold dosen og at man derfor ikke kan mærke effekten, men at det alligevel giver et lille humørboost, øget kreativitet osv :)



+1 :D

Hvis man desideret mærker en rus, og ikke bare glemmer at man har taget dosen, er det for højt til at være en microdose:)


Ved faktisk ikke hvad jeg mærkede, var tilstede i det tid og rum jeg nu var i. Følte alt havde en forbindelse uden at overtænke men mere pr intuition. Men ja var nok lidt mere ramt end hvad Microdoser dikterer

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2016 21:19 
Meningen med microdoser er faktisk, at man kan gå straight ind til en matematik eksame, og faktisk præstere bedre end hvad man ellers ville. Det ville jeg nok ikke kunne på 0,5g Svampe:D


Top
  
 
Indlæg: 04 feb 2016 00:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
Prøvede igen tidligere på aftenen med 0,2g.
meget anderledes oplevelse, eftersom jeg kun mærke bølgetoppene hvis det giver mening.
Mere kontrollerbar kreativitet og mere tilstede.
Vildt lækkert at skrue ned for doserne. Det skal der helt klart leges lidt med

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2016 03:26 
Se det lyder som en microdose Justchill, og det er som du siger vildt lækkert på en anden måde;)


Top
  
 
Indlæg: 26 dec 2018 22:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
Hey tilbage igen her! har ikke rørt psychedeliske stoffer et par år nu ( så vidt jeg husker :) )
og begynde i starten af denne måned med at tage doser 0,2-0,3 g cubensis svampe med en uges intervaller:
Jeg har tydeligt kunne mærke en eufori og generel mere kreativ side af mig selv og helt sikkert angstdæmpende ift de ting som stresser mig til dagligt.

Ville høre om nogle andre har erfaringer med længere perioder med microdosing?
sorry hvis der er en tråd om emnet allerede, skal lige lære finde rundt herinde igen(:

Bh Justchill

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team