Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 01:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kære Psychedelia og i dette tilfælde hidkaldte psychenauter.

Jeg er i den herlige situation, at jeg nu venter 45g psilocybe hollandia (Ja, jeg er en heldig gris), og vil faktisk bare vide hvad jeg evt. kunne forvente(Har hørt, at de skulle give fine visuals?). Udover at svampe(trøffel) oplevelser selvfølgelig er individuelle, er der "vel" forskellige karaktertræk ved forskellige psychedelics - så ville også høre om der var nogle der havde prøvet dem, hvad de tog og hvad der skete.

KH. Jeres helt egen Budbundi

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Har du bestilt dem over nettet ?

Junior medlem

Oui, har en ven der bestilte det samme (turde ikke selv først), og han fik pakken 4 dage senere :)

Medlem
Brugeravatar

Hvor stærke er de i forhold til b+ og spids nøgenhat?
Har overvejet at prøve nogle andre :-)

Junior medlem

Soft parade skrev:
Hvor stærke er de i forhold til b+ og spids nøgenhat?
Har overvejet at prøve nogle andre :-)

Det er mit første trip på noget som helst, og jeg kom hertil for at søge viden - så kan desværre ikke hjælpe :)

Medlem
Brugeravatar

Nå okay, tænkte du havde hørt noget omkring styrken :-)

Junior medlem

Hjemmesider overdriver desværre ofte, når de skal beskrive styrke - så har ikke noget basis at udtale mig på. Jeg er dog villig, til at give tripreport hvis det er :D

Medlem
Brugeravatar

Together with the Psilocybe Utopia, the Psilocybe Hollandia is our strongest truffle. Be prepared for a very heavy trip with lots of visual effects and weird yet creative thinking. A full packaging of 15 grams Psilocybe Hollandia is usually enough for two portions. Only for the most experienced psychonaut! Otherwise lower the dosis...

Lyder til det måske ikke er det bedste sted at starte :-)

Junior medlem

Soft parade skrev:
Together with the Psilocybe Utopia, the Psilocybe Hollandia is our strongest truffle. Be prepared for a very heavy trip with lots of visual effects and weird yet creative thinking. A full packaging of 15 grams Psilocybe Hollandia is usually enough for two portions. Only for the most experienced psychonaut! Otherwise lower the dosis...

Lyder til det måske ikke er det bedste sted at starte :-)

Min kammerat som bestilte(trods han har erfaring), spiste 7,5 og havde ikke den helt store rutsjetur. Så derfor tænkte jeg, at det nok var fint! Har desuden hørt fra venners venner, at trøfler er svampes underdog, så går det i møde med et åbent sind :D

Medlem
Brugeravatar

Ja okay, jeg har ikke rigtig noget erfaring med trøfler :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Alle de der headshop skrifter om de forskellige arter er til at lukke op og skide i. Det er super individuelt hvordan ens trip bliver, og det kommer an på meget mere end hvilken svamp, man lige spiser.

Jeg kan anbefale dig at læse lidt rundt på vores svampe-forum og eller på wiki'en. Der finder du en masse brugbar information til første trip :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg vil starte med at sige, at der ikke findes en svamp/trøffel med det navn. Psilocybe hollandia er bare et navn de har "opfundet". Der findes ikke vildt mange psilocybin trøfler. Der er p. galindoi, p. tampanesis, p. atlantis og p. mexicana. Fælles for dem alle er at de ikke er nær så potente som svampe.
Jeg har før beskrevet hvordan potensen er i en tidligere tråd, jeg skal nok lige se om jeg kan finde den frem.
Er det tørrede trøfler eller friske? Hvis de er tørre, så skal du ikke guffe ligeså mange gram i dig.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Citat:
Man siger at 5g friske trøfler svarer til 1g tørrede cubensis. Tørrer man trøflerne, så bliver det et andet regnestykke, for de smider ikke så meget vand som svampene gør. Men 1g tørrede trøfler har ca. 2/3 potens af 1 gram tørrede cubensis.

viewtopic.php?f=2&t=46046&start=20#p628552

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Pestilence skrev:
Citat:
Man siger at 5g friske trøfler svarer til 1g tørrede cubensis. Tørrer man trøflerne, så bliver det et andet regnestykke, for de smider ikke så meget vand som svampene gør. Men 1g tørrede trøfler har ca. 2/3 potens af 1 gram tørrede cubensis.

viewtopic.php?f=2&t=46046&start=20#p628552

Min ven beskrev dem som næsten sten, så vil gå ud fra (efter at have læst dit topic) at de er tørrede :)
Tusinde tak for det gode svar, det var lige hvad jeg havde brug for!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]