Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 01:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Hey folks!
Jeg arbejder pt på en lille Filippinsk ø i Stillehavet. Jeg er køkkenchef på et beach resort her, sammen med min gode kokke-ven hjemmefra. Vi kan ret godt lide at tage et trip på Spids Nøgenhat når der er sæson i DK, og vi har så mødt et Canadisk hippie-par, som vi gerne vil forære et trip sammen med os. Det er ret nemt at skaffe pot herude, og vi har også set at der vokser svampe på en kreatur-mark, som ligner glanshatte lidt.
Er der nogen af jer som ved noget som helst om vildtvoksende psilocyben-svampe på små Filippinske øer? Vi vil helst undgå at forsøge at købe os til dem, da vi ikke vil lade de lokale vide hvad vi foretager os på en ensom strand efter mørkets frembrud :)
Det ville være en smuk oplevelse at være herude på et trip, nu hvor vi både går glip af asparges, nye kartofler og hjemmebagt rugbrød -- og ja, de spidse efterårsnøgenhatte ;)

Håber på et tip fra en ligesindet psykonaut!!

Kh :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Umidlbart tror jeg Cubensis vokser vildt der hvor i er. Denne hurtige google søgning bekræfter det: http://www.shroomery.org/11154/Psilocyb ... -Beginners så det er bare ud og lede :-)

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Uj, 1000 tak!! Vores wifi er ret sløjt, så da jeg selv faldt over dit link via google kunne jeg ikke loade siden. Derfor spurgte jeg på wifi-venlige Psychedelia ;) Men lige nu er forbindelsen ok igen :)
Det ser sgu ud til at vi er faldet over den der hedder Panaeolus Cyanescens, de voksede omkring ko-lort og lignede dem fuldstændig. De skulle vist være temmelig potente efter hvad jeg umiddelbart kan læse mig til...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ja, Cyanescens er en tand kraftigere end både SN og Cubensis, men jeg er ikke sikker på at Panaeolus arterne gror i lort, de lever vist af råddent træ. Bliver de blåfarvede hvis i klemmer stænglen? Det skulle være et ret sikkert tegn.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Pan. cyaner gror skam på lort, en af mine bekendte havde et grow med dem på et tidspunkt på pausteriseret ko-møg. Skulle være rimelig lige til at gro, dog lidt sværere end cubes. Til gengæld er Psilocybe Cyanescens, en anden art, en træ-elsker.

Panaeolus Cyanescens er en virkelig hidsig svamp, en af de mest potente ved siden af azurescens. 1g skulle være noget nær et 2.5-3g cubensis trip. De er bedst friske, pga. det høje psilocin-indhold som falder ved tørring. Og jep, de bløder blåt. Ikke for sjovt de går ved kaldenavnet Blue meanies.

Medlem

Wow, ok! Tusinde tak for respons. De svampe vi har fundet er allerede vildt blå-farvede når vi har fundet dem. Særligt stilkene.
Men er den intense blå farve på svampene enbetydende med at vi kan spise dem, uden at få problemer med maven?
Pt har vi ingen vægt, så vi venter med at indtage dem indtil vi kan veje af.
Hvad vil I mene er en god vægt? Friske eller tørrede?
Kh B

Medlem

Vi harså vidt vi ved fundet blue meanies :)

Medlem

I kan evt samle en større mængde som i kan afveje med en køkkenvægt. Kalibrer den med fx 100 grams chokolade plader.
Når i har en mængde som køkken vægten kan afveje præcist. Så kog svampene i vand.
Fx 100 gram svampe i en liter vand. En centiliter af vandet indeholder nu ekstraktet af 1,gram svampe. Frys evt væske i små poser hjemme.
Det er nok den sikreste og nemmeste dosering metode hvis i ikke kan anskaffe en præcis vægt
Har selv gjort det med mexier en del gange.

Ellers kan i prøve at søge på mushroom chocolate recipe og forsøge jer med det. Skriv pm hvis i er i tvivl

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]