Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Et sted i markerne ..
Hej og go'aften psy :mrgreen:

Jeg er så heldig at være ventende på en omgang shrooms fra Holland der kommer her engang i løbet af ugen ;'p
Vi (mig og mine 3 venner) ved godt hvordan de skal dyrke's osv.. Men det jeg tænker på er:

Vi har bestilt 4x forskellige typer svamp' og overvejer når de er dyrket og tørret og mikse en god omgang til hver, med alle 4 slags i xD Hehe.. Det skal siges at, 2 af os er ok afklaret med halogener, den 3 er ved at være godt med og den 4 er mere den afslappede type i forhold til shroom's og lig.

Men giver det mening? Tror i man ville kunne få noget ud af, og vigtigst: Ville det være det værd at prøve at kombinere? ;')

På forhånd tak ' im high as' a duck :rocking:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg tror ikke det vil give et vildere oplevelse at kombinere dem. Men det behøver ikke at stoppe jer, I skal nok få det sjov uanset hvad I vælger at gøre, så længe I har Set & Setting i orden.
Lad være med at spise for mange medmindre I har erfaring på området. Max 1.5g for begyndere, derefter kan man altid oppe dosis. I skal nok få masser af svampe ud af 4 growkits, så I kan altid prøve igen med en større mængde på et andet tidspunkt.
Jeg kender flere som ikke tør tage svampe igen fordi de overvurderede hvor meget de kunne holde til.
Held og lykke! :)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Det klart ;D Regner også med det er mig og min ven T der skal "køre" trippet, eller hvad man kan sige på omkring en 5-6 g.. Det skal sparke det skidt ;p

Men 1 til 1,5 til de andre lyder fint synes jeg (; Tror alligevel dog jeg prøver mig lidt ad, har altid haft forkærligheden for tanken om at man kunne få forskellige set's psykisk ved at finde den gyldne kombo ;)

Men vi skal nok sætte et godt set'up og passe godt på hinanden :D Vi er 4 gamle venner - way back' så tilliden og karmaen er god (:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det lyder godt. Hvis man ved hvad man går ind til og har prøvet det flere gange før, så kan 5g være det der skal til. Men det er vigtig at være varsom, for det kan hurtigt blive vildt.
Jeg har selv prøvet 7g og det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale nogen at indtage, men det var nu alligevel en sjov oplevelse. :)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Ja 5g er en stor mundfuld, især når man skal være flere sammen. :) ville personligt ikke gå over 3g medmindre det var et solotrip.

Men det er jo også forskelligt hvordan vi bliver påvirket af svampene, personligt går jeg så meget ind i mig selv, at jeg har svært ved at kommunikere med andre - i hvert fald når dosen er høj nok. Men kender andre, der har overraskende 'nemt' ved det og ikke kokser så meget. Så hvis I kender jer selv og er erfarne med syller, så synes jeg det lyder helt ok. I kender hinanden godt og kan passe på hinanden, som du siger.

God tur!

Junior medlem

Nice med noget tråd kørende :D

Plejadestjerne , Tak mate! skal nok blive en vild nok tur - kender godt det du siger med at kravle lidt ind i sig selv. Min bevidsthed glider sq en gang imellem når det er , længere og længere væk fra dem jeg sidder med xD .. Men har altid været til at kalde "tilbage" om end muligt ;)

Min egen maks dosis har været 9,5 gr columbianske.. Det var 50/50 , selve trippet i sig selv var fantastisk ' men der kom noget personligt ind over med en fremmed person der dukkede op, så det koksede den sidste del af det.

Er enig med dig til sidst (kinesiske'bogstaver) på et plan , syntes også selv man skal have noget der er til at tage og føle på når det er (; Men som det kommer frem i tråden - Det kan jo svinge det skidt :D Det der kan være griner for mig ' kan blive en horribel oplevelse for ham (: Kan vi ik' have!

Glæder mig som et lille barn til de ankommer xD

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Håber du ved hvad du laver for jeg har set hvordan en kammerat var klar til at tage livet af sig selv fordi det var for meget... Det ødelægger alles aften hvis bare en person har det skidt... Pas på dig selv og hvis du vælger at tage den dose så er det lige før din mentalitet til det måske så også er den bedste tilgang man skal ikke være bange på forhånd og det lyder det vidst ikke til du er :) men hav alligevel respekt for hvor intenst det kan blive i baghovedet... Må jeg spørge ind til din alder? Sidste ting.. Hvorfor ikke prøve de forskellige svampe hver for sig på forskellige aftener og så når de er prøvet kan du begynde at kombinere? Det er lidt ligesom at købe tilfældige cannabioder og blande i en joint og så håbe den bliver god men hvis den så gør så ved du jo ikke hvad det var der gjorde den god you know

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Da alle svampene med garanti er forskellige afarter af Psilocybe Cubensis, vil det ikke give mening at blande dem. Så stor forskel er der heller ikke på cubensis.

Hvis dine venner ikke har prøvet det før, synes jeg, det er utroligt uansvarligt at give dem 5g, fordi "det skal sparke". For en uerfaren kan et enkelt eller to gram være meget overvældende, og det er bestemt ikke sjovt at få for meget på sin første psykedeliske tur.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Så vidt jeg har forstået Brainspaces indlæg, så har han selv og sin ene ven, der også er erfaren med svampe, tænkt sig at tage 5g. Nybegynderne holder sig til 1-1,5g. :)

Junior medlem

Plus point til sidste kommentar , det er tanken at de to nybegyndere holder sig på 1,5 til måske omkring 2 hvis de selv føler sig klar til det. Vi 2 andre er forholdsvis 23 (mig) og 26 (min makker) og vi har været møllen igennem med ganja, piller, pulver osv.. men det er klar halogener der har vores største interesse.

Det skal jo ike være noget med at vi skal til og ringe efter nogle fordi de lige pludselig tror de kan flyve, bliver skræmt eller lig. xD Vi skal sq' nok passe på dem (:

Vi er alle i midten af 20'erne ;'b

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Har I også været igennem "svampe-møllen"?

йети skrev:

Junior medlem

Om vi har ;D De 2 af os har i al fald. De andre skal igen mere introduceres for det ' stille og roligt (:

Jeg er nok den mest erfarne af os, jeg har trippet min del gange - og er tryg og velkendt ved tanken om et trip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg havde ikke lige forstået det ordentligt så. Min fejl.

Jeg vil dog alligevel slå et slag for at tage samme dosis alle sammen. Det kan godt være, det ikke er så fedt for dem at trippe moderat, mens I andre sidder og tripper balls. Der bliver et slags skæl, som måske (måske ikke) er så fedt at sidde midt i på sit første svampetrip.

PS: Det hedder hallucinogener ;) Halogener er grundstoffer i 7. hovedgruppe.

Junior medlem

Det helt ok bro' som jeg ser laver vi alle regelmæssigt fejl - Ligesom mig og mine "halogener" xD Synes godt det lød forkert ;)

Men det var også min første tanke da det var.. den ene af os er bare mindre tryg ved tanken om at skulle indtage en "sådan" omgang.

Men det skal nok komme i orden' in worst case: så kan han agere tripsitter senere hen når rusen er ved at fare af xD

De er forresten sat op nu, på 2 dagen :D Spændene at se hvordan der lyn'hurtigt danner sig liv dernede ;')

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Jeg vil hoppe med på vognen om at 5-6g er en stor dosis. Specielt når man er sammen med folk som ikke har trippet før. Personligt ville jeg nok nøjes med en mikrodosis og være parat til at tripsitte de nytilkommende i den psykedeliske verden, men det er måske bare mig der er ved at gammel, og måske endda en smule fornuftig :D

Jeg villle også anbefale at starte lavt ud med de nytilkommende, sætter min dosis til 1,5g max. Er selv et softhead og kommer langt væk på doser mindre end mine venner, hvilket jeg ikke havde nogen anelse om før jeg prøvede svampe første gang.

Junior medlem

Jeg vil lige lige hurtigt indskyde at, da jeg i starten eksperimenterede med svampe - var dosisen også helt nede på omkring et gram første gang (: Den steg støt, men dog stadig roligt med tiden så jeg 99 % procent sikkert altid havde det trygt med oplevelsen.

Min anden "hærdede" mate - S kan vi kalde ham, har det mere eller mindre på den samme måde. Så igen, han er selv sikker i sin sag og med hensyn til psyke(:

De to andre, M og T - er ikke helt nybegyndere. Tror jeg har været lidt for high' og glemt og nævne at de begge har prøvet svampe. M , 3 gange med meget milde dosis'er og T 2 gange.
I begge tilfælde har de ikke været oppe på over 1,5 gr endnu så det er derfor jeg tænkte op omkring 2 - 2,5 g.

Vi er alle interesserede i den spirituelle del i det og i at komme tættere på hinanden som gruppe. (:

Med den info givet - De er i begge bokse poppet op nu, er måske omkring en halv centimeter lange og yderst hyggelige at se på :D

God dag til alle i møg vejret i dag (-:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]