Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej igen Psy 8)

Jeg har lige været på med med nogle Cubensis, og dette er førstegang jeg prøver dem i forhold til Spids nøgenhat som jeg har spist rigtig mange af.
Kan i mærke nogen forskel trip mæssigt på de to svampe, altså karakter mæssigt osv?
Jeg må indrømme, at jeg blev noget skuffet. Jeg tog 5 gram i en te, og jeg kedede mig helt vildt og ventede hele tiden på at trippet virkelig skulle sparke ind, det skete bare intet.

Det er lang tid siden jeg har spist svampe, da det var til nytår, så havde sættet forventningerne højt. Sidste år lå jeg på doser fra 3-6gram spids nøgenhat, og da cubensis er noget svagere i styrke, tænkte jeg at 5 gram måtte være en rimelig start dosis til mig, selv om det var længe siden senest. Men trippet blev alt for mildt, kedede mig så meget, at jeg begynde at ringe til venner for at hygge snakke:)

Så kommer mit egentlige spørgsmål. Kan Cubensis svinge enormt i styrke, eller har de bare ikke helt samme dybde som SN? Selv tror jeg mest på det første, da de bliver brugt så meget, at det ikke kan lade sig gøre, at det har været nogle gode svampe jeg har fået her. Jeg byttede mig til dem for noget lsd, og ejeren sagde at de var hjemmedyrkede af to forskellige cubensis arter.

Så har det været nogle dårlige svampe jeg har fået, og de er bare klare til at blive smidt ud, eller er jeg bare hardhead for svame?

<hvis jeg skal gendtage eksperimentet, bliver det 10g, men det får jeg svært ved at få ned i kroppen, da jeg hader smagen og duften af tørrede svampe.

Sagnede bare dybden og farten fra SN

Vh Ø Tripperen!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
5 g er meget, også for Cubensis. Mit bud er de har været opbevaret forkert.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det er 2-3 uger siden du candyflippede og en uge siden du var på AMT, og du skriver du i en længere periode har microdoseret med LSD. Jeg kunne godt mistænke at det handlede om krydstolerance? :) jeg tog selv rigtig meget psykedelika over kort tid i en periode, og endte med jeg åd 500-600 ug LSD og syntes det var et kedeligt trip.

5g cubensis er en høj dose, og skulle sagtens være dyb nok for en erfaren psykonaut.

Plejadestjerne
Hehe selvfølgelig har du ret, det er ihvertfald en del af det. Men hvor fanden har jeg skrevet at jeg var på AMT i sidste weekend? Det er sandt nok, men jeg kan bare ikke huske, at jeg har nævnt det her inde:) Jeg skriver vidst lidt for meget, imens jeg er under påvirkning af psykedelika! Men fuck det:D

Dog var det kun 25mg AMT, så tror ikke at tolerancen skulle være så gigantisk, 5g er jo en del. Det er nok en kombination af begge dele, tolerance og dårlig opbevaring. Jeg havde også problemer med maven i sådan en stil, som jeg ikke har haft det før på svampe.

Må nok hellere holde pause fra lsd´en og de andre psykedelika i en periode, øv:)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Ja, det lugter af krydstolerance eller problemer med svampene. Fem gram er jo McKennas magiske dose, så de skulle helst have sparket dig afsted ;)

Det er rigtigt.

Dette lyder måske lidt fjollet, men synes I, at der er ligeså meget magi over cubensis arterne, som der er med spids nøgenhat?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hvad mener du med "magi" ? Jeg har kun gode erfaringer med cubensis, en del ikke så gode med SN. Hvis magi er virkningen ja så virker cubensis som de skal, det gør sn iøvrigt også men efter min erfaring svinger inholdet af de aktive stoffer lidt mere hidsigt i dem (psilocybin & psilocin) og jeg ryger åbenbart let ud på en overdosering med dem. 1 til 2 gram cubensis plejer at være mere end rigeligt for mig, så jeg hopper med på vognen go siger dårlige svampe eller krydstolerance.

Det var derfor jeg sagde at det måske lød lidt fjollet:) Med magi mener jeg magi, mystik, dybde, sjæl, ånd osv. På samme måde som jeg mener at der er magi, sjæl og dybde med Meskalin, i forhold til Nbome, 2C-E, AMT og for den sags skyld også lidt LSD, hvor det ikke er magisk og mystisk på samme måde som med de andre. Trippet mindede mig slet ikke om Spids Nøgenhat overhovedet, det var næsten som at prøve et helt andet stof end det jeg mindes til psilocybin.

Hvis jeg skal prøve igen, vil jeg sige, at Spids Nøgenhat er mystisk, Meskalin er magisk, LSD er fantastisk og 2C-E og Nbome er overfladisk. Hvis i forstår? Ved ikke om det giver mening for jer.

Men min erfaring siger mig, at Spids Nøgenhat er meget stabil i psilocybin indehold, der bliver jeg aldrig snydt, 4g og så er jeg skudt godt afsted hvergang:) Tror også at undersøgelser viser, at de kun svinger omkring 0.02% i indhold af psilocybin.

Men jo lidt krydstolerance, og dårligt opbevarede svampe er svaret på hvorfor trippet ikke rigtig satte ind. Cubensis fejler sikkert ikke noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
well jeg tror vi alle opfatter div stoffer forskelligt, og med svampe kan det rigtgig nok føles som et "helt andet stof" hvis man har haft mildere trips og pludselig prøver et voldsomt et (en høj dose) for eksempel.
Jeg synes ellers at have læst eller hørt, at SN skulle være nogle af dem der svinger mest i indholdet, men detk an selvføgelig godt være jeg har fået forkert info, det stemmer bare meget godt overens med egne erfaringer. Jeg syntes at selv om jeg tager nøjagtig samme dosis SN kan oplevelsen varriere en del, hvorimod ikke så meget med cubensis strains (for mit vedkommende) der næsten altid giver mig en nogenlunde ens oplevelse på 1 gram. (siger ikke at det ikke kan finde på at svinge med cubensis, det kan det)

Okey det er ikke min oplevelse indtil videre. Spiste omkring 60g tørret SN sidste år. Året før trippede jeg 7 gange på SN, og i år har jeg haft fornøjelsen af at spise 10stk. Har aldrig været det mindste i tvivl, psilocybin trip hvergang.

Men fuck det, det er nogle dårlige eksemplarer Cubensis jeg har, har stadig 10g liggende og overvejer lidt, om de skal smides ud, eller om jeg skal spise dem alle sammen på en gang. Det må tiden vise.

Tak for hjælpen gutter.

Vh Ø !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]