Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 01:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia!
Jeg har nu browset rundt på de forskellige tråde vedrørende emnet men mangler lige det sidste hjælp.
Jeg har det med at skrive ufatteligt lange tråde , så prøver at gøre det kort :
1. Jeg er 19 år og er tidligere taget 2 gange af politiet med cannabis , og hvis jeg får 3. Strike kommer det på strafferen hvilket jeg ikke ønsker . Hvis jeg bestiller et grow kit og det bliver taget i tolden kommer det så på den offentlige straffeattest, som arbejdsgiveren osv kan se ?
2. Er et growkit nok svampe til, at mig og et par venner kan få et trip ?
3. Så i en anden tråd, at de ikke måtte checke kontoudskrifter - så hvis jeg tages , kan jeg bare benægt benægt og gå i retten uden advokat og glide ud ?

Mange tak for hjælp :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
1. Sådan som jeg har forstået det, kommer det på din private straffeattest, som faktisk er den din arbejdsgiver kan se, allerede første gang man bliver nuppet. Hvis det ikke er sket for dig har du været heldig. Den offentlige straffeattest, er såvidt jeg ved, den politiet har, og den hvor straffen står på i længere tid.

2. Du skulle gerne få nok til dig og dine venner i et growkit. Det er typisk cubensis, så i skal tage 1-1.5 gram hver.

3. Der er eksempler på at de har checket kontoudskrifter, men ja nogle gange går den ved bare at benægte fra starten af. Det er dog langt mere sikkert, at bestille over en tor browser på et onion market/ deep web og betale med bitcoins. Det kræver så at du gider sætte dig ind i det.

Stodder
Brugeravatar

Så længe der kun er tale om bødestraf, så kommer det ikke til at stå på den straffeattest en evt. arbejdsgiver kan se.
viewtopic.php?f=82&t=39539

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Så er jeg en idiot til at læse det skema. Under bøde, står der da 2 år på den private og 10 år på den offentlige.

Medlem

Hvis du bare gerne vil have et trip hurtigst muligt med dine kammerater så gå ind på darknet og find en vendor som sælger den slags du gerne vil have. Bare vigtigt at du finder en som er dygtig med sin stealthmetode-
Har fået proffessionelt forsejlede teposer med breve indeni hvor de havde grindet svampene osv. Der findes mange sneaky måder folk har brugt stealth på og svampe ryger meget nemt igennem IMO. Ellers så bestil et grokit hjem fra ebay med glas der er klar sprøjter osv, Det står at det er til spisesvampe hvhilket ikke er ulovligt at gro selv. Derefter finder du bare en vendor på clear/darknet som du køber spore af.

Stodder
Brugeravatar

Hector Salamanca skrev:
Så er jeg en idiot til at læse det skema. Under bøde, står der da 2 år på den private og 10 år på den offentlige.

Du kigger under "Straffeloven". Du skal kigge under "Narkotikaloven".

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Lov om euforiserende stoffer - domme og tiltalefrafald med vilkår. Bødeafgørelser der alene indeholder overtrædelse af lovgivningen om euforiserende stoffer (ikke straffeloven), fremkommer ikke på en straffeattest til privat brug.

https://www.politi.dk/NR/exeres/CA5F5C6 ... =Published :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]