Hej med dig. Det er et stort skridt at tage psykedeliske svampe. Hvor gamle er du og din kammerat og hvorfor kunne I godt tænke jer at prøve at trippe?

Det kan helt klart anbefales at plukke selv. Man har en bedre fornemmelse inden i, fordi man selv har været ude og finde svampen i naturen. Men det kræver at man har helt styr på hvordan den ser ud og hvor den gror. Der er guides i svampeforummet her på siden, som I kan læse.
Sagen er den, at spids nøgenhat gror i efterårsmånederne og der altså er lang udsigt til at komme i gang. Så det er op til jer, om I vil opsøge købesvampe nu, eller vente. Jeg synes dog det vil være bedst for jer at vente og bruge tiden på at sætte jer godt ind i tingene. Ting som; hvad er set og setting, læse masser af triprapporter osv. Det er super vigtigt før man giver sig i kast med svampe. Psilocybin er et stof der kræver enorm respekt.
I lyder meget unge og i hvert fald som nogen, der ikke har brugt tid på at sætte sig ind i, hvad svampe er for noget. Første gang jeg prøvede psykedeliske stoffer var jeg kun 18 - og selvom jeg ikke vil have været det foruden, så ville jeg egentlig ønske at jeg havde ventet nogle år. Den slags stoffer gør noget ved måden man ser og oplever verden og sig selv på, på en måde der kan være meget forvirrende især når man er ung. I lytter sikkert ikke, ligesom jeg heller ikke gjorde, men at gå ind til det kræver i hvert fald at I bruger tid på at sætte jer ind i stoffet og slået fast for jer selv, hvorfor det er I vil tage de svampe.
Vh Plejade