leaf skrev:
Mr.Psilocybin skrev:
jeg har læst at det ikke er ulovligt at være i besidlse af svampe spore
Det er desværre forkert.
Citat:
208.
Svampe og sporer af arterne Psilocybe semilanceata, Psilocybe cubensis eller andre svampe/sporer, som indeholder psilocin eller psilocybin, herunder bl.a. dyrkede, tørrede eller på anden vis bearbejdede svampe/sporer.
https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=137169leaf: ja den del har jeg bemærket men hvad jeg kan læse mig frem til indholder svampe spore netop ikke psilocin og psilocybin men ret mig gerne hvis jeg tager fejl slf, har brug et pr uger på at søge og kunne ikke umilbart finde nået der peget mod at der skulle være det stof i spore, men er nået der kommer i processen når man på begynder at dryke sporene til svampe.
Plejadestjerne skrev:
Jeg kan umiddelbart ikke se det ulovlige i at sætte en 'review site' op, som er det du har i tankerne, hvis jeg opfatter dit indlæg korrekt. Det har jo ikke noget med decideret salg at gøre. Men hvis nogen har mere styr på juraen end mig, må de gerne chime in.
Jeg er helt enig, men der er nået med hvis du har et torrent site så henviser du til ulovligheder og derfor kan dømmes ud fra den del, men efter den EU lov jeg kunne finde, så er svampe jo lovligt i eks. Holland og på den baggrund må du som dansker godt bestille via Holland til Danmark eks. og det er jeg er er i trivel om man vil få problemer ed at lave et review site om de forskellige svampe forhandler i bla. Holland som man henviser til som naturligvis har ders forrenting helt iorden