Her udgir jeg min første rigtig trip report omkring indtaglse af svampe, denne version er skrevet 100% igennem hele forløbet og der er ikke fortage rettelser, tænker det gir et meget bedre indblik i det hele, lad mig høre om hvad i mener om denne oplevelse jeg har haft og hvilken skala den ligger på mellem level 1 til 5 er selv usikker på dette.
kl. 10:30 - indtagelase af 3-4 svampe, tror det er 1-2g men har intet at veje med:
Jeg starter ud med at teste mit svampe trip ved at tage 3-4 svampe, jeg har forsøgt at veje dem men min køkken vægt er ikke presist nok ti ljeg tør stole på den, så derfor har jeg startet ud med at tage det antal svampe jeg på øje mål vuder nok er et pr g. jeg blandet det i en drik med nupo jordbærd for at kamafulere smagen da jeg ikke er helt sikekr på deres smag, så tænke det er en god måde lige hurtig at få dem ned på, nu sider jeg så og venter på at mit første rigtig trip begynder, har prøvet det før men aldrig alene, og min idé er her at selv studer hvordan svampe har en effekt mod mit ADHD om det er muligt at bruge psilsobin som medecin isted for normalt medecin så som Retalin og Concerta som normalt udskrives på recept.
kl. 11:15 - Vælger at indtage yderlige 5 svampe - intet er sket endnu
På baggrund af jeg endnu ikke kan mærke nogle effekt af de svampe jeg har taget for ca. 45min side vælger jeg nu at tage endnu flere for at opnå et trip, her vælger jeg at indtage omkring 5 stk. igen.
kl. 11:45 - Tror trippet er ved at indtage nu
Jeg tror trippet er ved at finde sted, men er stadig lidt usikker har haft lidt små hoved pine men er gået væk for ca. 5 min siden, og det er efterhåden som at synet ikke helt kan følge med længer og ser lidt mere i slowmotiovien, det bliver også lidt svære at holde fokus for at skrive denne repport.
kl. 13:10 - Trippet var vist aflyst, så afvejer ca. 4g på køkken vægt
jeg går nu ud og vejer en stor potion af, da jeg ikke ved hvor meget det vejer prøver jeg at veje ca. 4g op for at opnår en effekt, siden første indtalgse af 3-4 svampe go så sener 5 svampe har jeg ikke mærket nået som helst, og er enormt skuffede derfor prøver jeg nu at vejer 4g op for at få fat i den effekt jeg virklig gerne vil have, er lidt i tidsnød da der kommer familie tilbage omkring kl. 17-18 stykker så håber jeg når det ellers må jeg gemmer det til en anden weekend hvis dette heller ikke virker denne gang. før blev jeg enormt træt og var ved at fale i søvn på sofa’en
kl. 13:35 - Trippet virker stadig ikke, stadig træt
Der er desværre endnu ikke sket nået som helst ud over jeg forsat er træt :/
Kl. 14.15: - trippet er helt igang nu kan jeg mærke
trippet må være igang nu, hele verden bliver et meget sjover sted og meget bedre sted at være, skrift typen og skrift størrelsen på min computer skifter hele tiden, så det må betyde at trippet er i fuld gang, endlig sker der nået, opg jeg går en tur ud med hunden for at opleve verden “ca. 10-15min” gå tur bladt nogle tære og så mest for at få noget frisk luft, det mærkse lige nu som man er pisse stiv men at man stadig man tænke klar sådan nogen lunde

Kl. 14.45: turen der normalt tager 10-15min forlænget

undervuderet godt nok denne gå tur, med hunden gik vi lige 30min isted for kun de normale 10-15min, det var godt nok en meget spicel oplevelse det her, man går og fniser med mig selv, og så kikker man op og er sten sikker på det er en rigtig cykellist der kommer kørene der og er ved at flække sammen af grin går og emmer mig XD for de ikke skal opdage mig, fordi jeg er forstiller mig det er en alf, en af disse figure der er i grønt trøj og står for enden af regnbuen, hold nu op det var sjovt, så måtte jo kamuflere ta jeg ikke grinte alt alt for mget, og så da jeg kikker op igen puf… så der ingen nmensker igen XD
Det her er som at drømme, meget bedre end jeg husker det, kan være det er fordi jeg har forbredt mig langt bedre denne gang end aller første gang hvor man bare, og tripper stadig det simplehjen for skægt det her.
Kl. 15:00 - sidste gå tur efter første rigtig trip startede, denne gang langt mere alvorligt
Nu jeg ude at gå for anden gang, det er som om det er blevet stærker, syndes det virker som om keg denne gang skal paser nogle valg fra livet faktisk nogle valg der gør man lige stopper op og tænker lidt over tingende, på et tidspunkt sku jeg traffet et valg om at gå forbi en mand og en hund (rottweiler) lignede type som jeg ikke er vildt tryk ved, han går og snakker mobil og hunden liner for mig at se den går løs men forsøger dog at forklare mig selv at den er i snor, men her kan jeg mærke jeg bliver utryk og skal traffe et valg enten at gå forbi eller vende om og gå hjem,
Vælger at passer og når på et tidspunkt til en skilevej, kan se nogle mensker som har det sjovt og her kan keg mærke jeg først bare trækker mig og begynder at gå tilbage og vælge en anden route men så stopper jeg op og tænker hvad der endeligt sker og indser jeg måske er bange for at blive hilst på, måske bare bange for at være holdt uden for inderst inde tror jeg det er selv forsvar for at beskytte mig selv.
Men vælger at gå den vej hvor jeg først var vend om fra, for inderst inde tænker jeg det ikke kan ske nået ved at paser her også, ender så med at møde et kæreste par som så har en barnevogn med og to friske børn og igen et valg hvor jeg kan vælge om jeg skal flytte mig efor dem eller om der plads til os alle sammen hvis bare de gør plads, her kommer det sku nok af min barndom at jeg måske til tider har følt at det ikke var plads til mig, så her tænke jeg faktisk prima på mig selv og tænkte hvis bare jeg holder mig i inderside af fortovet kan de vel godt selv finde ud af at flytte sig? Men ja det viste sig faktisk at det først var til sidst hvor jeg ikke gav mig at de faktisk flytte sig
Kommer så sener på routen jeg går forbi et barn det bare er stukket af, en anden bette barn der holder og venter på mor oh så en mor længer nede af vejen der forsøger at for det sidste barn med, det sidste barn smilet til mig og vinker da jeg paser og må jo smile tilbage og vinke men man står stadig tilbage med en masse sprøgsmål tilbage?
Jeg går slf vider og går ned af en bakke som pm er det alt bare bliver gråt og dyster kan se mig tilbage og der er liv og farve det er som om den sidste del på denne rute er at jeg er skide bange for det ukendte, mødet med det man endnu ikke kender og en stor savn på alle de man har mistet som virkelig her betydet nået for en op igennem ens barn dom heldigvis er der en masse der stadig lever

Men nu jeg snart hjemme igen og denne tur har gjort mig rigtig mental udmattet men alle sanser har godt nok været ekster effektive, både lyde, farver og følser.
Kl. 15:45 - Tid til status for hele opleveverlsen?
kan mærke jeg stadig er delvis stadig påvirket af dette tripe, og har derfor behov for allerede nu imens jeg oplever det at sætte ord på om det er nået jeg syndes har været dumt eller godt at fortage mig? mange vil nok mene det er snot hammeren dumt og skørt, men de der kender mig ved at ja det er sådan jeg er og gerne vil fortage mig temlig dumme ting og skøre valg.
men faktisk vil jeg sige at rejsen på disse timer siden kl. 10.30 og så frem til nu, det har faktisk været rigtig rigtig spænde, det mest imtimte har faktisk været de sidste 45min somi var sdiste gå tur der fik mig til at stoppe op og endligt sætte en masse tanker igang i hovet, og super spænde og læreri oplevelse, bestemt nået jeg godt kunne se mig selv gøre igen, og bestemt en oplevelse der har gjort jeg har lært mig selv bedre at kende, ved ikke rigtig hvordan jeg ellers skal sige det, rigtig svært at sætte ord på det man oplever både ser, følser og lyde for det er nået helt spicelt.