Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 feb 2016 20:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2014 23:49
Indlæg: 1
Hej jeg er en fyr på 23 som begyndte med at tage svampe i starten af april 2014 og stoppede med dem i november 2015, det var nogen jeg købte som growkit over nettet af en tro værdig forhandler, med mange prositive anmeldelser.

de var ikke mugne eller noget, var meget på passelig med hvad jeg tog i munden. Det var ca hver 3 weekend jeg tog et par stykker og
lagde mig i sengen og trippede.
men en dag opdagede jeg at jeg havde mistet meget af mit hår, og hver gang jeg havde trippet føltes det som om at mine teninger var
blevet høje og jeg havde fået en meget størrer måne end jeg havde i forvejen, det virker bare underligt når min far ikke blev skaldet før han var 38 år ca.

så jeg valgte at ligge svampene på hylden.
ved godt det lyder som et underligt sprøgsmål men er der andre der har oplevet hårtab ved brug af Psilocybin svampe?

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2016 20:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Pudsigt!
-Det har jeg aldrig oplevet, læst eller hørt om.
Med hvilken sikkerhed ved du at det er psilocybin der er årsagen?
Det er ikke fordi jeg ikke tror dig, men jeg er lidt skæv og flueknepper de unødvendige detaljer, pedantisk, men øhm, har du mistet hår eller føles det bare sådan?

Har din far nogen erfaring med psilocybin?
-Hvis ikke, og vi fortsætter i hypoteser, kan psilocybinen have igangsat en indre latent mekanisme.
-Hvis han har, kan han først have indtaget det som 38 årig? :P

Jeg er kender dog godt følelsen af at man føles helt tyndhåret, men det har ikke været synligt således at det har lignet at jeg har tabt hår.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2016 21:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hmm, jeg kan godt huske den dag hvor jeg pludselig indså hvor stor min næse er... Det kan ikke være sådan noget, at du på svampene for første gang virkelig har set dig selv, og så har trippet smurt lidt ekstra tykt på? Jeg har ikke haft migræne siden jeg tog svampe første gang, men jeg har aldrig hørt om at det kan gøre noget for hårtab.

Nu nævner du jo din far, hvad med din mors side af familien? Jeg tænker, at det feks før er set med forældre med brune øjne, der får en blåøjede børn, eller omvendt. Måske har du bare fået et gen fra nogle generationer tilbage i din familie, som der er lille sandsyndlighed for at få, som så er aktiveret i den periode? Jeg kan ihvertfald ikke forestille mig at det er svampene, og her siger jeg ikke at det ikke er, men det ville spøjst. Venter spændt på at se om der er nogen der kender til det, og kan komme med et bud. :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Senest rettet af Ubrugtnavn 24 feb 2016 22:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2016 22:19 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Det er sgu noget af en beskyldning mod skaldede mennesker :lol:

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2016 23:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2011 13:01
Indlæg: 115
(slettet)


Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:12, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2016 17:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
Jeg har også svært ved at se koblingen mellem psilocybin og hårtab. Du kan sagtens have arvet hårtabet fra din mors gener. Min far mistede først rigtigt håret i 40'erene, mens mine mors brødre og deres far mistede håret tidligt 20'erne.
Ligesom dig, begyndte jeg selv at smide manken i midt 20'erne og det gik ret hurtigt - og jeg prøvede først svampe kort før, jeg blev 30 :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2016 19:47 
Jeg tog Spids Nøgenhat hver anden weekend i næsten hele 2013, med enkelte pauser hvor der var 3 uger imellem, og jeg har ihvertfald ikke mistet besynderligt meget hår igennem det tidspunkt.

Som de andre siger, tror jeg ikke, at du skal regne med, at det er psilocybinen der er årsagen:)


Top
  
 
Indlæg: 28 feb 2016 16:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
:?: lå der en håndfuld hår på puden når du havde trippet?..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2017 21:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2017 21:49
Indlæg: 1
Jeg tror heller ikke at du skal være bange for at det er svampene der er problemet.
Jeg begyndte også at miste mit hår for noget tid siden, men det var så af helt andre årsager.
Jeg ved ikke om du har fundet en løsning på dit problem, men du kan måske finde nogle svar på
http://www.hairworks.dk
Det var her jeg fik svar på mine spørgsmål.

Venlig hilsen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team