Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har fået nogle uger siden fået mit første flush og også tørret mine svampe, da jeg lod det stå et pr dage fordi jeg var usikker på om jeg var færdig eller klar til næste flush valgte jeg ikke at dunke kittet lige efter høsten, og der resultaeret i efter et pr dage kom der rigtig mug i den ene side, og jeg smed så kittet ud, nu kommer jeg så i tanke om at måske jeg gjore nået forkert her?

Kan man godt lave et dunk selv om der kommer rigtig mug i kittet eller gjore jeg det rigtig at smide det ud isted for at satase, min plan er at skaffe et nyt kit på et tidspunkt igen for er lidt træt af jeg kun fik et flush ud af dette kit, :)

Håber nogle kan svare på om jeg gik i panik eller handlede rigtig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kontaminationer skal bortskaffes og bestemt ikke indtages!
-Jeg vil mene at du har gjort det rigtige. Mug er ikke specielt sundt at indtage! Har læst noget om at det kan øge risikoen for dannelsen af kræftceller, hvorvidt det er rigtigt ved jeg dog ikke.
Det er selvfølgelig synd, men som du selvfølgelig ved, kommer ens eget helbred i første række :hjerte:

Senest rettet af Alf'n 09 mar 2016 10:34, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Nej. Hvis du dunker en muggen kage, så vil du bare sprede muggen endnu mere rundt. Det bedste at gøre at et at fjerne mug og rigeligt materiale rundt om med en ren kniv så snart du ser det og altid vaske og spritte hænder inden du rører ved noget.

Edit: Doublepost ninjaet. Det har jeg ikke prøvet før. Men jo, Mr. Gone, almindelig grøn mug spreder sone sporer gennem luften, men fingre er en endnu bedre kilde. Det er iøvrig præcis samme mug der æder vores hampplanter og toastbrød og nærmest alt andet organisk materiale omkring os.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for jeres svar, så var det nok det der med at afspritte gummihaskeren der gik galt, var det jeg ikke lige gjore, tænke når man købte en pakke så var de rene men nok ikke nok :P så må jeg lige ha fat i neåt sprit, er husholdings spirt fint nok til at afspritte? eller ska man have det man bruger bla. på sygehuse?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Begge dele er udemærket. men jeg foretrækker nu det i geleform, for det er nemmere at fordele på hænderne. Og når man er på telttur kan man putte en klat på jorden, tænde ind til den og riste tobak over den.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]