Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psy,

Jeg skal spise nogle svampe med en god ven. Vi har taget stoffer sammen flere gange men aldrig svampe. Hverken ham eller jeg har prøvet det før. Jeg har taget LSD, i store og små mængder af gangen. Jeg har kunne læse mig frem til, at man slet ikke kan sammenligne det. Det er også det mine venner fortæller mig. Men mine spørgsmål er bare om i har nogle gode råd. Til dosering, sjove ting at udforske, og hvilken indtagelse der er bedst?(te eller bare som de er) jeg ved godt det anbefales at starte i små doser når man tager nye stoffer. Men jeg vil høre hvilken dose i ville anbefale for den "fulde oplevelse" tak på forhånd.

P.S
Set og Setting kunne ikke være bedre. Mine romies er på ferie og vi har trippet i lejligheden før.

Junior medlem

Det er mexicanske svampe*

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis du har prøvet LSD før, så vil jeg sige du ved mere om hvad du går ind til end en person der aldrig har prøve psykedelika.

Der er mange tråde om at forberede sig til trip, men nogle ting der kan være værd at ridse op er:

- Te er der mange der foretrækker. Generelt, så holder jeg af at smide dem i en grinder og pulverisere dem inden jeg spiser dem eller blander dem i juice. Andre vil gerne sidde og gumle i dem enkeltvis. Det er vist en smagssag, og det hele virker. Men jo, teen virker ihvertfald, og jeg synes de giver en smule mindre maveubehag når jeg intager dem sammen med væske.
- 2 gram Cubensis er et godt sted at starte. I vil føle i får noget for pengene, uden overhængende risiko for det kommer ud af kontrol. Er det Spids Nøgenhat, så en smule mindre, 1.5 måske.
- Frisk frugt. Det er min evige favorit på svampe. Køb alle de underligefrugter du normalt bare går forbi i supermarkedet og skær dem ud på et fad.
- Og så lige en playlist med Shpongle, som den sidste glasur på kagen.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem

Jeg tog et sted mellem 1.5 og 2.5 gram første gang, og det er den bedste oplevelse i mit liv, hvor trist det end kan lyde, det var bare så rent og ægte.

Lidt forslag til ting at leve:
Syrede youtube-videoer
Frugtsmagning eller andre små delikatesser
Musik, helst med en masse atmosfære
Film, der provokere trippet lidt.
Tegning, hav papir liggende, måske endda farver
Gå en tur ud og kig på nattehimlen
Hinanden
Et bad, uuuh hvis i har badekar tilgængeligt!
Brætspil, gæt og grimasser

Det er nogle af de ting jeg husker som bedst fra mine trips i gennem tiden.

Mht. at spise dem eller te. Så har jeg kun prøvet at spise dem, men jeg overvejer meget om det skal være te næste gang, det lyder mere behageligt, og jeg døjer med body load i starten - altså kvalme og tunghed. Men det er der helt sikkert en anden der kan svare på.

Edit:
Bubber skrev:
- Og så lige en playlist med Shpongle, som den sidste glasur på kagen.
This!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fine råde med frugt og musik!
Hvis du ikke føler for at være fysisk aktiv under trippet, er det nu heller ikke dårligt med en madras og en dyne. Gerne suppleret med noget til at trække ned over dine øjne, så den indre biograf bliver tydeligere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]