Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 23:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 jul 2016 19:01 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 apr 2016 16:58
Indlæg: 14
Hej psy,
(Jeg er ikke helt sikker på om dette er postet det rigtige sted?)
Jeg er ligenu på interrail rundt i Europa med en ven, og vi var i Amsterdam for nogle dage siden. Her købte vi en pakke Trøfler - vi valgte High Hawaiians, da de skulle være de stærkeste - men vi blev ganske skuffede over styrken (der var 22g, som vi delte mellem os), i forhold til de spids nøgenhat trips vi har haft.
Vi har planlagt at tage forbi byen igen, og denne gang vil vi gerne have et mindre skuffende trip. Derfor har vi snakket om muligheden for at opspore nogle "rigtige" svampe, eller noget LSD.
Jeg ved at i selvfølgelig ikke kan fortælle mig hvor eller hvordan vi skulle skaffe disse ting, men jeg ville bare hører om der overhovedet er en scene for det i Amsterdam? Og er det til at få fingrene i for turister?
Hvad er jeres erfaringen, har i fundet mere potente psykedeliske substanser i Amsterdam?

+ Jeg har set at man i nogle butikker kan købe LSD-testkits. Er sådan nogle til at stole på?

Hygge
Mvh Blæksprutten


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2016 21:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hej.
Jeg har aldrig selv haft fornøjelsen af at besøge byen, men af hvad jeg er blevet fortalt af venner og bekendte, og læst af forskellige triprapporter, er der en stor scene for psykedeliske stoffer! :D
Alene antallet af darknet forhandlere der afsender fra Holland indikerer lidt dette.
Af rapporterne jeg har læst, har det hovedsageligt være turister af den ene eller anden afskygning, der enten har haft kontakter, eller fundet troværdige mennesker på barer o.lign.

Jeg går stærkt ud fra at de testkit der sælges er troværdige.

Hav en dejlig tur! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2016 20:29 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 apr 2016 16:58
Indlæg: 14
Jamen det lyder da skide dejligt! Så må vi ud og snuse lidt.
Tak for svar, du.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2016 22:03 
Jeg fik tilbudt både Kokain, Ecstasy, LSD, Meth og 2C-B fra gade sælgere, da jeg var dernede. Prøvede dog intet, så kender ikke kvaliteten. Men Holland er kendt for at have kvaliteten i orden på deres stoffer.


Top
  
 
Indlæg: 16 jul 2016 15:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2016 15:06
Indlæg: 19
Geografisk sted: København
hi there. var i Amsterdam med min klasse for et halvt år siden som 9ende klasses afgangsrejse. Lavede en del research inden vi rejste angående shops og stoffer osv. Som udgangspunkt hvis du tager ud i byen kan du altid spørge en lokal hvor man kan få mdma eller lsd. MDMA'en er noget af det bedste i verden samt lsd'en. LSD var ca 200ug da vi fik vores. MDMA pillerne er noget af det bedste dernede. 1 pille for 50kr med et kvart gram emma i!!.
Deres smart shops er overalt dernede og er ikke til at undgå. det kontrolleret af staten, så alt du køber er testet af folk og produceret under kontrollerede forhold. Tildels skal er de fleste pakker med 10-22g truffles i lavet til brug af en enkel person.
For at gøre oplevelsen mere intens spis ikke 1-4 timer før du skal tage dem og ryg en pind, så flyver du.

held og lykke til alle <3


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team