Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 21:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 aug 2016 08:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Jeg står i den situation at jeg snart skal tage svampe igen, med en god ven der har prøvet det en enkelt gang.
De sidste par gange har det været spids nøgenhat, men jeg ved ikke hvor godt jeg synes om dem i forhold til B+. Jeg synes ikke der var megen eufori, men en masse intensitet. Men det er måske bare mig?
Umiddelbart husker jeg B+ som en meget rarere og mere behagelig oplevelse, spirituelt såvel som fysisk. Dem har jeg virkelig lært af.
Hvilken svamp vil i anbefale? Jeg har enligt adgang til spids nøgenhat, men overvejer et grow kit.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2016 12:33 
Nu er det sådanset kun SN jeg har erfaringer med, men den effekt jeg får ud af dem, kan jeg ikke klage over.

Tror mere det er dit mindset, og set & settings der har påvirket trippet, og ikke dit valg af svampe.


Top
  
 
Indlæg: 04 aug 2016 13:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
jeg er ret pjattet med golden teacher! :D
Men det er noget der er til diskussion om der er forskellige virkninger i de forskellige strains.. :) -selv er jeg af den overbevisning at det er der..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2016 17:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har ikke taget særligt mange trips, men skriver under på set/setting og dosis er langt vigtigere end sort. Synes alle mine trips har været forskellige på trods af nogenlunde samme dosis. Føler ikke de kan sammenlignes udover de visuelle forvrængninger, og de er ret ens for mig. De er dog blevet nemmere for mig at skabe efter jeg prøvede LSD

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2016 23:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
total enig mr. Gone! :)
@soft: umiddelbart så er det en lav til middel dosis cubensis du ska have, hvis det ska være knapt så intens virkning som ved SN.. og så i en afslappet setting! (på dit inlæg lyder det til at du egentligt osse hellere vil have Cube :D)
-hva med din ven der, hva har han taget for en slags svamp?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2016 08:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Ø tripperen
Tror bestemt mit mind set har haft noget at sige

Mr gone
Det passer vidst meget godt med hvad jeg har oplevet. Jeg synes dog ofte spids nøgenhat bliver en lang og ensformig affære, og så kommer jeg til at kede mig.

Hector
Hmm jeg synes mine spids nøgenhat trips har mindet meget om hinanden, men selvfølgelig ikke helt ens. Må vel bare prøve begge svampe i forsvarlige doser :-)

STWOD
Ja det kunne være det skulle prøves igen, de første to trips jeg havde var på 1,5 g cubensis, og var fantastiske :-)
Han tog spids nøgenhat jeg har plukket, sammen med mig. 1 gram hver :-)
Har også prøvet 2 gram spids et par gange, hvilket er ret intenst


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2016 13:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Jeg har oplevet store forskelle på om svampen er plukket en perfekt fugtig dag efter fuldmåne, i forhold til en solskinsdag hvor dem man finder er små og næsten udtørret, kald det placebo eller mindset, men forskellen var så stor at jeg næsten faldt bag over stolen, og vi brugte vægt og vejede det nøje af som altid, denne gang var der bare 10x mere smæk på, var en voldsom oplevelse men vi var glade og hyggede os, så jeg vil mene der er forskel på forskellige strains, og hvornår de bliver høstet hvor meget lys de har fået kontra fugt, også sker der ting i naturen når fuldmånen er fremme det er jeg overbevist om, hele det biodynamiske landbrug er bygget op efter stjerner og hvornår der er fuldmåne.


Zuni-indianerne mente, en rød måne bragte vand, mens engelske bønder i det 17. århundrede troede på en 'dryppende måne', hvor regnen faldt omkring halvmåne.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team