Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 21:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 08 nov 2016 12:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Fint at høre at du fik taget lidt svampe. Men kan godt være til træt efter. Kunne du mærke forskellen dagen efter? Altså forskellen på din tankestrøm?

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2016 17:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2009 17:31
Indlæg: 37
Nej. Der var ingen forskel på tankerne.
Men så alligevel.
Et par dage efter fik jeg et klarsyn. Åbenbaring er nok et for stort ord. Ved ikke helt hvilken ord der slå til.

Men det ramte mig:

Hvad er du bange for.
Gør som du føler.
Der sker jo ikke noget ved at tale med folk.
Kæmp for at få det beder.
Det skader ikke.
Gør noget andet end du plejer.

Sammentidig med at jeg fik en rar følse i kroppen, og troen på at det nok skal blive godt.
Om det er svampene er svært at sige. Så en film men om men mand der var uskyldigt i fængsel, og de ting han kæmpet med. (The Hurricane)
Rørene film, og gav da også lidt inspiracion til selv at kæmpe med mine egne ting.

Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare, Måske var der forskel på tankerne, men jeg har ikke selv været bevist om detv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2016 23:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Det glæder mig at høre :) Det lyder dejlig optimistisk. Kunne være ret spændende at se hvilken positive forandringer mikrodosering af svampe ville skabe for dig. Altså på sigt.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2016 16:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2009 17:31
Indlæg: 37
Har tænkt på at tage en dose mere i weekenden. Men har ikke sat mig fast på det. Ser hvordan jeg har det til den tid, og hvilken følser jeg har for det.
Måske svampene kan hjælpe, eller i hvert fald gøre noget. Mange bække små gør en stor å.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2016 16:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2009 17:31
Indlæg: 37
Det blev ikke til nogle svampe. Jeg har ligget syg hele weekenden.
Har svinget en del de sidste par dage, det er dog beder en den konstante tristhed. Jeg tør godt håbe på det beder, og selvom at det er svært at holde hovedet højt med tåre trillende ned af kinderne. Så skal det nok gå.
Bliver sku bare så ked af det når jeg kigger tilbage på alt den tristhed som har fyld gemmen årene. Jeg kan selvfølgelig ikke ændre på fortiden. Men syntes også at det er svært at bygge fremtiden på en skrøbeligt fundament.
Nogle gange syntes jeg det kunne være rat hvis man kunne starte livet forfra og være en anden. Ikke fordi andre mennesker ikke har problemer. Det er bare ønsketænkning om et liv uden for store udfordringer. Det "normale" liv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team