Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 03:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: NOOBIES
Indlæg: 13 nov 2016 20:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2016 20:27
Indlæg: 4
Hej gutter.
Vi er to piger, som lige har været ude på svampejagt.
Vi er sikre på det er de rigtige svampe vi har fundet eftersom at vi har læst og set en masse billeder.
MEN vi har ikke lyst til at vente på de tørre, vi har nemmerlig fri imorgen :)
ville det være klamt at indtage dem våde? kan vi vaske dem? og skal man også spise stilken?
OG hvor mange gr skal vi tage pr pers.??
KH Pigerne


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: NOOBIES
Indlæg: 13 nov 2016 20:57 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Ja, man kan godt spise friske svampe. Det er vel en smagssag om man finder det 'klamt'. I får mere psykoaktiv svamp ind ved at spise stilken også, ja. Men man skal ikke spise den.
Vær opmærksom på vægten, da den naturligvis ikke svarer til tørrede svampe. Det er så ærgeligt at tage for lidt :P

Ved i hvad i laver, eller har i bare fundet nogle billeder, og tænkt 'fuck mayn, lad os blive blæste på nogle random svampe fra marken'?

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: NOOBIES
Indlæg: 13 nov 2016 21:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hvis de er nogenlunde standard i størrelsen, så skulle en 10-20-30 stykker være en god start dosis, alt efter hvor erfarne i er med andre substanser, og hvor stort et spring i har mod på. Men ja, smid lige et billede op først.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: NOOBIES
Indlæg: 13 nov 2016 23:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
8-20 gram friske. 10-30 svampe.
Jeg foretrækker dem friske. De har en okay smag, der minder meget om champignon, synes jeg.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: NOOBIES
Indlæg: 14 nov 2016 00:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
pigerne skrev:
Hej gutter.
Vi er to piger, som lige har været ude på svampejagt.
Vi er sikre på det er de rigtige svampe vi har fundet eftersom at vi har læst og set en masse billeder.
MEN vi har ikke lyst til at vente på de tørre, vi har nemmerlig fri imorgen :)
ville det være klamt at indtage dem våde? kan vi vaske dem? og skal man også spise stilken?
OG hvor mange gr skal vi tage pr pers.??
KH Pigerne



Det ville undre mig hvis noget stadig står efter alt den frost. De meste vegetation, og svampe jeg har set er frostskadet, hvilket ville gøre identifikation endnu sværere..
Læg gerne billeder op inden i spiser noget giftigt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: NOOBIES
Indlæg: 14 nov 2016 12:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2016 20:27
Indlæg: 4
Vi fik en ven til at komme og kigge på dem, og det var detsværre ikke dem. Selvom det lignede dem så meget! Øvbøv vi prøver igen næste år.
Men lige et undrende spørgsmål, hvis man får mere psykoaktivsvamp ind ved at spise stilken, hvorfor så ikke spise den? :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: NOOBIES
Indlæg: 14 nov 2016 12:52 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Læs Frugthats indlæg igen. Han laver bare sjov med, at I bruger ordet skal. Det er naturligvis en god idé at spise stilken, hvis man har besluttet sig for at indtage psilocybinsvampe.

Nu skriver I selv, at I er nybegyndere. Tag et kig på denne tråd: https://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=85&t=9540 og husk, at en psykedelisk oplevelse ikke nødvendigvis bare er helt ligetil at gå igennem. Der er ingen skam i at vente på det helt rigtige øjeblik.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: NOOBIES
Indlæg: 14 nov 2016 13:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2016 20:27
Indlæg: 4
Hehe okaaay. Så vi med igen, og ja vi må hellere lige give os bedre tid og være mere forberedt på det hele så det bliver en god oplevelse.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: NOOBIES
Indlæg: 14 nov 2016 19:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvor gamle er i? Man anbefaler at vente til man er færdig med den heftige personligheds udvikling der foregår indtil man er omkring 21 år gammel. Som andrusha er inde på er psykedeliske oplevelser ikke altid sjov og ballade. Hvis man ikke er klar til det, kan det faktisk nemt være det helt modsatte. De fleste siger at bad trips også kan være gode for sindet i længden, men de er altså nemmere at bearbejde hvis man er gammel nok. Desuden så skal i ikke rode med svampe, hvis nogen af jer har depression, angst eller andre psykiske sygdomme i bagagen.

Læs en masse om andres erfaringer inden i begiver jer ud på eventyret. Det har hjulpet mig meget i alle mine trips, at jeg har vidst lidt om hvad andre har gennemgået. Har i taget andre stoffer? Man kan nemlig ikke sammenligne psykedelika, med andre stoffer. De er altså i en klasse for sig. Både når det er fedt, men også når det ikke er det. Jeg har været i tvivl om jeg skulle dø på LSD, jeg kunne ret hurtigt sige til mig selv at jeg ikke skulle dø. Men det tror jeg var pga. min stærke psyke, min alder og min viden om rusmidler. Hvis jeg havde været 18 første gang jeg havde sådan et trip, tør jeg ikke gisne om hvordan sådan en mild nærdødsoplevelse hurtigt kunne have taget overhånd. Tankerne føder nye tanker på psykedelika, og det kan hurtigt blive en ond spiral.

Jeg taler ikke imod psykedelika, men jeg taler for at læse sig ind i begge sider, så man ved hvad der kan ske hvis det går galt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team