Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 19:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 dec 2016 18:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Hej jeg er en dreng på 14 år og har indtil videre prøvet små stof som hash flere gange. Jeg har længe haft lyst til at prøve svampe men har indtil nu ikke kunne skaffe dem. Men nu da jeg har adgang til dem vil jeg høre hvor meget jeg burde indtage og om det skal være på Tom mave eller ej. Først og fremmest vil jeg sige jeg er positiv og har haft det vidunderlig top det seneste og har et stærkt sind så vil selv mener chancen for bad trips er utrolig lille. Men jeg tænker indtil videre på at tage 1,5 gram på Tom mave. Spids nøgenhat. Det skal lige siges at jeg af alle stoffer jeg ghar prøvet har jeg skulle indtage en del mere end mine venner for at få samme virkning. Så derfor tænker jeg også at jeg sagtens kan tage 1,5 gran på Tom mave. Det skal siges at jeg vejer de 60kg og er 178cm hvis det gør nogen forskel. Så alt i alt vil jeg høre af jer derude hvad i mener af dosering jeg skal have ;) tak på forhånd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2016 19:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hejsa Karl!
Du er 14! lœs dog om hvordan stoffer påvirker din udvikling.. vent et par år mindst!! tro mig!
ved dine forældre at du ryger hash og har lyst til at prøve andre stoffer?..
hvilke stoffer har du prøvet?

hvad er det du vil opnå ved at tage Spids Nøgenhat?

mht dosis, hvis du nu syntes jeg er en gammel sur gut, og tager dem alligevel så tag 0.25-0.5 gram.. det er bestemt ikke legetøj!!
læs om hvordan kroppen, hjernen og stofferne fungerer.. -viden er altså guld værd.. (så vil du også forstå hvorfor jeg råder dig til at vente)
stofferne løber sku ingen steder, de er der osse om 1-2-5-10 100 år..

jeg har stor respekt for at du spørger, inden du gør noget der ku være farligt!

med venlig hilsen STW

:arrow: @PSY'ere: er der ikk lige en med større ordforråd der lige vil uddybe hvad det er jeg prøver at formidle til den unge fyr? :D

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2016 21:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Synes sgu egentlig du besvare det godt STWOD, og stiller de relevante spørgsmål.

For mig at se er det største problem ved at du ønsker at tage svampe, er HVIS det skulle gå galt, hvad gør du så? Der ikke nogen psykedelisk hotline du kan ringe til, og selv læger osv. har ikke kompetencerne til at hjælpe dig hvis det går galt - nogen har - men det er fandme noget af et sats.

Så jeg vil også spørge, hvad er det du ønsker at opnå, har du en fornemmelse af det selv (det er ikke et retorisk spørgsmål)? Jeg kan godt forstå din nysgerrighed, men det er igen, hvis det ender galt, så kan du være på skideren i flere år, og blive alvorligt psykisk syg, på grænsen til selvmord, fordi der ikke er ret mange du kan snakke med om det, der er os, og chats og forums på nettet, men så igen, du er 14, kan du mon formulere dig selv under et svampetrip, hvor alt er så nyt og ukendt. Hvis det går godt tilgengæld, så vil du helt sikkert have en god oplevelse, og så vil man have mere, og en dag skal du nok blive overmodig nok til at gøre det i den forkerte setting, med de forkerte mennesker, eller set. Kender du ikke nogen der har erfaring med det, som vil være tilstede imens, hvis du virkelig skal?

Det absolut bedste HR råd vi kan give dig, er vent til du er ældre, og kender dig selv bedre.

Citat:
chancen for bad trips er utrolig lille

Synes det her er meget sigende, det handler ikke om en chance for et badtrip.. hvor meget ved du om svampe, hvad har du læst, set og hørt?

Håber du er frisk på at gå i dialog med nogen om det. :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2016 23:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Altså det skal lige siges at jeg har masser af venner som kan berolige mig og vil starte en mild dosis self og så have en til at "passe på mig" eller flere. Og jo har læst hvad stoffer gør på mig og er villig at tage konsekvenserne og har rlæst på svampe i lang tid og andre stoffer. Men det er kun milde stoffe jeg har taget indtil videre hvilket er hash og alkohol primært. Og igen som svar til Fritzie så det at blive psykisk syg for mig vil jeg selv tro er virkelig lille for har taget hash flere gang, resultat har rbare tingen psykose. Jeg har et god tliv er positiv og tager en lille dosering og dermed chancen for psykose er mindre. Det jeg mest vil have svar på er dosering for vil heller ikke tage for meget men hvis det er for lidt så spilder jeg pengene på det. Og tænker at jeg mindst skal have 1 gram. Fx for at jeg bliver stiv skal jeg have 7-8 genstande og med hash skal jeg have 1,5 gram for at blive skæv. Jeg skal have mere da jeg optager det anderledes. Ikke for at lyde sur men det eneste jeg vil høre er lidt om dosering og evt tips osv:) og lover jeg passer på


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2016 23:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Og som svar til STWOD så er en af grundene til at jeg tager svampe er fordi jeg vil prøve noget som er naturligt og ikke farligt. Det længste jeg vil g aer hash og får stadig gode karakterer og er heller ikke blevet dummere og dyrker stadig sport osv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2016 23:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Svampekarl skrev:
Og som svar til STWOD så er en af grundene til at jeg tager svampe er fordi jeg vil prøve noget som er naturligt og ikke farligt. Det længste jeg vil g aer hash og får stadig gode karakterer og er heller ikke blevet dummere og dyrker stadig sport osv


Det som STWOD mener, når han spørger om hvad grunden til du vil tage svampe, er "Hvorfor vil du tage svampe?"
Hvad forventer du at få ud af det? Der er som regel konsensus for, at man tager svampe med en lidt dybere mening, end "Lol, hash er ikke vildt nok, der skal rigtige farver på drengen!" :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 00:42 
Synes egentlig at du har fået svar på dine spørgsmål, men vil alligevel tilføje lidt.
Selv er jeg ikke tilhænger af, at advare for kraftigt imod alvorlige psykiske sygdomme, selvmordstanker osv. da det stimulerer angsten for det, som derved øger mulighederne for at det vil ske, da det i sidste ende er angsten, der fører os ind i disse tilstande.
Dog vil jeg lige pointere, at man som 14 årig ikke har særlig god indsigt i ens egen psyke, og at man ikke har en levende chance for at vide, om man vil få et "psykotisk" udfald som resultat af et svampetrip, der er kørt skævt.
Jeg tog mit første Svampetrip som 22 årig, og krakkede første gang i den psykedeliske verden som 24 årig, på et højdosis LSD trip. Før det, troede jeg, at jeg næsten var uovervindelig, i den psykedeliske verden. Siden da er jeg krakket to gange. En gang natten imellem den 6-7 januar i år, på en kombination af Zopiclone og Cannabis, og så sent som i går, kørte jeg meget skævt på en psykedelisk session. I dag kan jeg næsten ikke stå på mine egne ben, da de er det rene gummi, jeg har ingen balance, jeg har smerter i mine ben og min mave, mit hoved er ved at springe i luften, jeg er pænt sagt totalt smadret og dybt ulykkelig.

Jeg har en forholdsvis stor erfaring med psykedeliske substancer, med over 150 trip i bagagen efter hånden. Så det med at man skulle kende sine egne psykologiske begrænsninger, i forhold til den psykedeliske verden som 14 årig uden nogen erfaring, holder ikke helt i virkeligheden. Risikoen for badtrip vil altid være der, selvom jeg synes orden badtrip er lidt misvisende, og ikke særlig oplyst. Det lyder næsten som om det enten er det fedt trip, eller også et dårligt trip, og sådan hænger det ikke sammen. Selvom man er ret trauma fri fra denne inkarnation, kan der komme en masse perinatalt materiale frem fra fødselsprocessen, og derudover ligeså meget transpersonligt fra forrige inkarnationer, og ingen ved hvad der kan dukke op i disse tilstande, før man har gennemgået det.
Jeg prøver ikke at skræmme dig, jeg prøver bare at sætte tingene lidt i perspektiv for dig. Du bestemmer selv, hvad du vælger at gøre.

Håber at mit indskudt kan give dig lidt indsigt, jeg vil ikke rådføre dig i doseringer, da jeg ingen erfaring har med at dosere psykedelika i en alder af 14 år. At starte som 22 årig var helt perfekt for mig, og jeg fortryder intet det vedrørende.

Håber du ender med at gøre det rigtige for dig, hvad end det måtte være. Psykedelika er ikke legetøj, det er værktøj som skal håndteres med stor kærlighed og forsigtighed.

Pas på dig selv :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 06 dec 2016 00:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det er ikke helt med den på Svampekarl, jeg er godt med på at både cannabis og svampe kan have meget positiv virkning på ens liv. Jeg forsøger bare at sikre så godt som jeg kan over et internetforum, at du gør det af de rigtige grunde, for i sidste ende handler det om at du har tillid til at det bliver godt i sidste ende. Du skal bare vide, at hvis det bliver for underligt, eller noget, så er det ikke "psykose", det er bare dig selv, og der er ikke noget at være bange for hvis du tror nok på det, bare flyd med, og lad det være ubehageligt for en stund, det skal nok gå over igen. Det meget som i vand, ikke gå i panik! :D Der er mening med galskaben.

Tip: Hvis du får det underligt, så lig dig ned, og flyd med, sæt evt. noget musik på du er glad for.

Ellers synes jeg faktisk det lyder til du har overraskende godt styr på det. Beklager hvis det lød surt, har selv været en del igennem på den konto. :)

Resten klarede Ø :rocking:

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 08:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Tak Fritzie og til alle andre der har spurgt så er grunden til jeg vil prøve svampe er jeg vil prøve at "lege med synet" jeg synes det er virkelig fascinerende hvordan at man kan se ting der ikke er der og det kan du kun meget mildt med cannabis det er derfor jeg vil prøve svampe. Og jeg har tænkt mig at tage det roligt havde tænkt det følgende: vi var hjemme hos mig uden forældre hvor mig og min ven var skæv på svampe i mild dosis og vi vil have en af vores ædru venner til at passe på os mens vi kigger rundt i værelset og nyder hvad vi nu end ser eller hvis vindmøller for at sive så gøre vinder og bare lade det kære og slapppe af. Psykedeliske former for stoffer er i sin rene form det mest uskadelige stof på kroppen der findes. Så det er ikke farligt på fysikken men det psykiske ved jeg godt at man skal passe på at man ikke knækker under osv men jeg har været godt til at klare det jeg har prøvet derfor tror jeg ikke dette bliver et problem og det er ikke fordi jeg tror jeg er uovervindelig men fordi jeg føler jeg kender mig selv så godt fra så mange vinkler at jeg kan tillade mig selv at indtage noget der vil ændre perspektiver osv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 10:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Svampekarl skrev:
Og som svar til STWOD så er en af grundene til at jeg tager svampe er fordi jeg vil prøve noget som er naturligt og ikke farligt. Det længste jeg vil g aer hash og får stadig gode karakterer og er heller ikke blevet dummere og dyrker stadig sport osv

Bare fordi det er naturligt, betyder det ikke, at det ikke er farligt. Morfin er naturligt, men alt for mange dør alligevel af det. Natskygger er naturligt, men giver de mest virkelighedstro og skræmmende hallucinationer.

Hvis du bare gerne vil "lege med synet", så synes jeg ærligt talt svampe er et dårligt sted at starte, for den psykedeliske oplevelse er så meget mere end synsforstyrrelser. Det er dybe tankespind og tankemønstre, man slet ikke kan forestille sig uden at have i den psykedeliske tilstand.

En ting til. Du kan på ingen måde sidestille cannabis og svampe og konkludere, at fordi det gik godt med cannabis, så går det også godt med svampe. Det er to vidt forskellige oplevelser.

Der er en grund til, at alle (vitterligt ALLE!) råder dig til at vente med psykedeliske stoffer til du er ældre, Karl. Det er ikke fordi, vi er gamle, sure mænd, der ikke vil have, at de unge skal have det sjovt. Vi har selv været der, og ved hvordan nysgerrigheden om det ukendte føles. Nogle gav efter for nysgerrigheden, og alle jeg har hørt snakke om det, ville ønske de havde ventet, til de var mentalt klar til det. Det er man bare ikke som ung teenager. Der foregår alt for meget i ens hoved og krop med pubertet og hormoner til, at man har styr på sin psyke.
Så jeg vil tilslutte mig koret, der siger, at du virkelig bør vente et par år endnu med den psykedeliske verden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 16:19 
Det er en forsimpling at sige, at rene psykedeliske stoffer er uskadelige for kroppen, selvom de ikke er neurotoksiske osv. De kan være enormt healende for krop og sind, men de kan også være skadelige, hvis man ikke har den nødvendige visdom det kræver og kører skævt. Vores fysik og psyke hænger uløseligt sammen, dvs. får du nogle skrammer på din krop, får du det også på dit sind og omvendt. Jeg oplevede efter mit Zopiclone crash, at jeg blev spist op indvendig fra rent fysisk, jeg fik hold i alle mine led og smerter i knoglerne. Jeg blev stiv som en jernstang til sidst, pga. negativ fastlåst energi.
Som jeg sagde før, kørte jeg meget skævt i søndags på en session, og jeg har nu ulidelige smerter i mine ben, jeg kan næsten ikke gå. "Heldigvis" har jeg prøvet det før, og kender vejen ud af sådan noget.

Virkeligheden er ikke altid så simpel, som den ved første øjekast giver sig ud for at være, det er ikke legetøj. Det du ser på trip er virkeligt i den tilstand du er i, personligt vil jeg gå så langt og sige, at det altid er virkeligt, det er bare filtreret fra i vores daglige bevidsthedstilstand, og det er der en grund til, specielt for så unge mennesker. Som teenager er bevidstheden ikke altid stærk nok til at opleve, hvor mægtigt universet kan være, og hvad for nogle kræfter vi leger med og består af :)

Du får sendt ren positiv energi herfra, pas på dig selv :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 06 dec 2016 16:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jeg tilslutter mig koret, og prædiker enstemmigt for at du bør vente.
Jeg er helt enig i alt der siges, og det aller væsentligste er allerede sagt, jeg vil dog tilføje, og råde, at skal du absolut; så gør det i selskab med en erfaren tripsitter der kan håndtere situationen hvis du kører skævt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 20:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Tak for alle givet svar. Dsv kan i ikke ændre på min mening. Som det ser ud til ku har jeg tænkt mig at tage 1,5-2g svampe og self finde metoder a tforberede mg på. Tænke gode tanker osv osv. Det skal lige siges jeg har læst masser og masser på hvad man kan se og hvordan det leger med din hjerne osv og ved fuldt ud hvordan jeg skal give slip ig lade stofferne vise mig vejen frem. Vil også være i selskab af mine bedste venner og vi vil tage den med ro så intet vil ske udover muligvis et bad trip men det vil jeg prøve at blive mest mulig forberedt på


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 21:01 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Hvorfor beder du om råd, hvis du alligevel ikke vil bruge dem til noget, hvis de ikke siger det du kunne tænke dig? Hvad rolle har det så overhovedet? Og hvordan kan det være, at når masser af folk, der er ældre og har mere erfaring end dig, giver dig råd om at vente, at du ikke vil høre på dem? Mener du ikke, at der er grund til at lytte til folk, der har været i gennem nogle flere ting? Og når masser af folk enstemmigt siger det samme, så gør de det nok af en grund.

Det fremstår for mig som om du er noget umoden og i hvert fald slet ikke klar til at skulle prøve svampe endnu. Det er meget frustrerende for voksne mennesker at se helt unge børn gå planken ud på trods af alle forsøg på at være imødekommende og give velmente råd. Man bliver ked af det og føler sig magtesløs, og så bliver jeg personligt ærlig talt vred over, at du lægger den ansvarsbyrde over på vores skuldre. Hvis man ikke vil tage de svar man får til sig, så skal man slet ikke spørge og lægge den byrde over på andre mennesker. Du forstår måske ikke helt, hvad jeg mener, men hvis man vil spille voksen, mener jeg også man skal behandles sådan.

Jeg vil ligesom alle de andre råde dig fra at prøve svampe. Det er simpelthen ikke godt for nogen som helst i din alder. Jeg siger det i bedste mening og ikke for at være formanende, og vil da heller ikke sige fy fy for at du kunne prøve svampe om nogle år, når du er lidt ældre. Men det er altså ikke nogen god idé for dig lige nu, og jeg kan love dig 100 % at du nok kommer til at fortryde det, enten nu eller så senere i dit liv. Hold dig til at drikke en øl og ryg en joint (det er heller ikke godt med hashen, men det er i det mindste ikke svampe).

Hvis du ikke vil lytte, vil jeg ikke lade dig tage noget af min søvn over det.
Håber du klarer dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 22:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Altså ikke fordi jeg ikke vil lytte til jeres råd. Altså det eneste de rbare meningen ved at skrive mit indlæg tips t starte med var dosering jeg nævnte kun min alder fordi at så kunne man evt bedre regne ud med hensyn til dosering. Jeg tager jeres råd til mig men det betyder ikke jeg behøver at være enig. Folk kan sagtnes modsige monopol det he men jeg føler det der bl.a. Gør en til moden er at du selv kan tage beslutninger og begrunde din beslutninger og kende konsekvenser og accepterer konsekvenser hvilket jeg dybt gør. Råd er der for at du kan høre på andres mening og derfra når du har hørt folks meninger, erfaring, tips osv kan du danne din egen mening og holdning til emnet. Jeg tror næppe jeg fortryder. Har aldrig fortrudt i hele mit liv. Jeg har indtil nu ikke fortrudt da jeg går ind for min beslutning og står ved den, det betyder ikke at den ikke kan ændres det betyder bare jeg står ved den og så må acceptere konsekvenser hvilket jeg i dyb grad også gør. Føler ikke man skal fortryde det man har gjort gennem livet jeg mener man skal leve livet og man kan selvfølgelig være ked af det over man gjorde noget men jeg vil ikke selv tilbage og ændre det jeg vil bare lever livet som det nu er anderledes efter det jeg nu end har gjort. Så måske får jeg et forfærdeligt trip men til gengæld giver de ting en indsigt i forskellige ting. Jeg lærer min underbevidstheden at kende. Man skal ikke ønske noget bestemt med svampe. Svampe viser dig ikke hvad du ønsker men hvad du har brug for. Ikke fordi jeg ikke vil myte på jeres holdninger tror bare næppe det vil ændre min holdning da jeg har hørt råd som jeres mange gange og ud fra det dannet meninger og holdninger. Jeg har kun spurgt om dosering og selvom i føler for at guide mig med at jeg skal vente er det eneste jeg spørger om hvad i vil anbefale af dosering


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2016 23:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Hej Svampekarl,

Jeg må indrømme, at jeg i starten overvejede om det var en joke, det her. 14 år er altså ikke særlig gammelt.

Stor ros for at du lige tjekker ind her på psychedelia for at få lidt vejledning omkring dosis. Godt træk, min dreng! :)

Det ville være godt for dig at vente et par år. Det er du vist efterhånden klar over :).

Men, du er nødt til at skrue lidt ned for tempoet. Som 14 årig og første gang på psykedeliske stoffer ville jeg ABSOLUT ikke gå højere end ½ gram SN. Tag den med ro. Du har mange år foran dig, og har masser af muligheder til at skrue op for dosis. Hvis du vil tage en højere dosis fordi du ikke har så mange svampe til rådighed, er det en MEGA dårlig årsag til at tage så relativ høj en dosis.

Det ville være så dumt, hvis du eller en kammerat skulle give benzin til det eksisterende bål, der stadig holder psykedeliske stoffer uden for lovlig rækkevidde, ved at det stikker af for jer på den ene eller anden måde.
OP TIL ½ gram SN burde ikke kunne gå helt galt (helst lavere, hvis du vejer under 60kg), og vil give dig et indtryk af hvad det handler om. Herefter kan du næste gang gå op på 3/4 gram, og 1 gram næste gang igen, hvis alt går godt. Hold dosis på 1 gram et par gange (helst over et par år!), før du går endnu højere op i dosis. Samme dosis kan pludselig vise sig at give en anderledes oplevelse, end den plejer. Derfor vil jeg anbefale at blive på 1 gram dosis til du har opbygget erfaring, som i ERFARING - altså ikke noget du har læst eller set en film om, men noget du rent faktisk har erfaret.

Anskaf en lille notesbog, og hold logbog over dine trips, så du ved hvilken dosis du prøvede sidst, og hvordan trippet forløb.
Meld gerne tilbage her. Det kunne være interessant nok at høre om dine erfaringer (føler mig lidt som doktor Mengele i mens jeg skriver denne linje).


Er der andre der tør vove pelsen, og komme med mere/flere konkrete anvisninger til knægten?
En af formålene med legalisering er jo netop at dem der absolut SKAL prøve stoffer, kan få korrekt og objektiv information.

Men Svampekarl - sørg nu for at have styr på lortet!!!!


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 01:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Du kan skrive "dyb" og "moden" nok så mange gange, men det gør dig hverken dyb eller moden. Nærmere det modsatte. Og det bekræfter mig i mit (og alle andres) råd til dig om at vente.

Det kan godt være, at du i dit 14 år lange liv ikke har fortrudt noget, men at tro, at det varer ved hele livet er godt nok en fejlestimation af dimensioner. Lige præcis psykedelika fortryder størstedelen af dem, der prøver det for tidligt... som vi efterhånden har sagt så mange gange i denne tråd.

Når du nu alligevel har besluttet dig for at være ung og dum, og gøre dine egne erfaringer, vil jeg da alligevel give dig et par råd med på vejen:
0) Start nu for helvede med en lav dosis. Et halvt gram spids nøgenhat er fint! Vent mindst 1½ time med at spise flere. Du aner ikke hvad du kaster dig ud i selvom du har læst side op og side ned. Også selvom du tror, du ved, hvad du laver. You don't!
1) Sluk mobilen. Du skal ikke blive forstyrret af forældre, der vil vide om du kommer hjem og spiser.
2) Lav en god lang playliste med god musik. Musik er fantastisk på svampe. Særligt musik uden lyrik.
3) Sluk mobilen. Seriously.
4) Hav noget frugt klar. Gerne sød og syrlig frugt. Æbler er en favorit hos mig.
5) Hvis du tripper udenfor (jeg ville ikke gøre det om vinteren første gang), så husk masser af tøj og proviant.
6) Hvis du tripper indenfor, så sørg for at det er et fredeligt sted, hvor folk ikke kommer brasende.

:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 08:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2016 17:25
Indlæg: 28
Tak igen. Jeg ved godt jeg måske ikke er den mest modne på min alder. Det lyder ikke til man er moden når du er 14 og har røget hash, drukket og vil prøve svampe men jeg kan garantere jeg for at jeg er moden af min alder (går i 8kl) det vises måske bare ikke på dette forum. Men som jeg også har skrevet så vil jeg glippe ud i det i en eller anden dosis self forbedret inden jeg tager og så følger jeg bare med. Grunden. Til jeg vil tage 1g+ i forhold til ,5 er fordi alle stoffer jeg har prøvet påvirker mig dårligere grunden til det kender jeg ikke til. Som mange også siger hvilket jeg enig i selvom jeg aldrig har prøvet vil jeg give dem ret at der findes ikke et dårligt trip man skal tænke på man er på stoffer i sidste ende og det leger med din hjerne dvs det kan nemt gå fra godt til dårligt af bare at skifte sang eller flytte sig lidt. Hvis du ved at det bare er stoffer og du altid vil kunne have det i baghovedet nu siger jeg ikke man kan det da alt følels som virkelighed men hvis du kan er jeg næsten helt sikker på du selv kan gøre det til et bedre trip. Ligesom i drømme hvis du ved det er en drøm kan du gøre ting og ændre på hvordan drømmen er jeg mener du kan det samme når et stof leger med din hjerne fordi du derefter ved det er et stof og kan self derfor heller ikke gøre ting men man kan tænke tanke og holde overblik osv vil jeg gemme men igen jeg har ikke prøvet det så kan intet konkludere af erfaring eller lignende


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 09:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Svampekarl, du spørger til dosis, men vil ikke følge vores råd?

Vil du virkelig satse din ungdom på at du også har høj tolerance overfor psykedeliske stoffer, selvom du ALDRIG har prøvet dem før?
Hvis du er så moden, så burde du kunne se det her lidt ude fra, og forstå at man som teenager er praktisk talt frygt- og tankeløs. Det bør du lige overveje.

Hvorfor er det du ikke vil trappe dosis op, men vil kaste dig ud i 1½+ gram første gang?
Har du læst/hørt at man kan regne med at have høj tolerance overfor psykedeliske stoffer, hvis man også synes at have det overfor andre rusmidler?
Så kan jeg oplyse dig, at det kan du ABSOLUT ikke regne med, og burde SLET ikke satse på!

Lyt nu til vores råd, og trap dosis op. Det er ikke en bus du skal nå, det her. "Bussen" holder hele tiden klar, resten af dit liv. Du skal bare sørge for at du kommer godt med bussen, og har penge med til biletten (altså tager det roligt, og er godt forberedt).

Tag et ½ gram første gang, og meld tilbage her, så vi kan rådgive dig videre.


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 11:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Svampekarl skrev:
Det lyder ikke til man er moden når du er 14 og har røget hash, drukket og vil prøve svampe men jeg kan garantere jeg for at jeg er moden af min alder (går i 8kl) det vises måske bare ikke på dette forum.


Regel nummer 1: Hvis du har brug for at påstå, at du er moden, er du ikke moden.

Svampekarl skrev:
Men som jeg også har skrevet så vil jeg glippe ud i det i en eller anden dosis self forbedret inden jeg tager og så følger jeg bare med. Grunden. Til jeg vil tage 1g+ i forhold til ,5 er fordi alle stoffer jeg har prøvet påvirker mig dårligere grunden til det kender jeg ikke til. Som mange også siger hvilket jeg enig i selvom jeg aldrig har prøvet vil jeg give dem ret at der findes ikke et dårligt trip man skal tænke på man er på stoffer i sidste ende og det leger med din hjerne dvs det kan nemt gå fra godt til dårligt af bare at skifte sang eller flytte sig lidt. Hvis du ved at det bare er stoffer og du altid vil kunne have det i baghovedet nu siger jeg ikke man kan det da alt følels som virkelighed men hvis du kan er jeg næsten helt sikker på du selv kan gøre det til et bedre trip. Ligesom i drømme hvis du ved det er en drøm kan du gøre ting og ændre på hvordan drømmen er jeg mener du kan det samme når et stof leger med din hjerne fordi du derefter ved det er et stof og kan self derfor heller ikke gøre ting men man kan tænke tanke og holde overblik osv vil jeg gemme men igen jeg har ikke prøvet det så kan intet konkludere af erfaring eller lignende

Du aner seriøst ikke hvad, du snakker om. Vi ved alle sammen godt, det "bare" er fordi, vi har taget stoffer, at alting er mærkeligt i det pågældende øjeblik. Men selvom man logisk ved det, kan de stadig tage røven på dig. Og det VIL de gøre før eller siden med den bedrevidende tilgang du har til ting, du intet ved om.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team