Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Hvor stor dose??
0,1g - 0,5g 8%  8%  [ 1 ]
0,6g - 1,0g 58%  58%  [ 7 ]
1,1g - 1,5g 17%  17%  [ 2 ]
1,6g - 2,0g 8%  8%  [ 1 ]
2,1g - 2,5g 0%  0%  [ 0 ]
2,6g - 3,0g 8%  8%  [ 1 ]
Afgivne stemmer : 12
Forfatter besked
Indlæg: 24 jan 2017 00:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2016 16:25
Indlæg: 25
Geografisk sted: Horsens
Hey drenge og piger

Har længe ville prøve at tage nogle svampe, og har gjort en del research.
Jeg har stedet, som er fantastisk og er ikke rigtig bekymret. og har i planerne lige at smide
et billede ind i ''Kend din svamp'' (Eller hvad den hedder) for lige at være sikker på at
det rent faktsik ER spids nøgenhat jeg har.

Men mit problem er dosering. (Har tør, IKKE frisk)
Kan sagtens finde informationen på nettet, men det er aldrig det samme der står.

10-30 stk?? http://www.stenlarris.dk/HALU/HPSILO.HTM
0,5g - 3,0g http://www.hallucinogen.dk/rusmidler/svampe/svampe.asp
Og så en hel masse andre forums(lidesom psychedelia.dk), hvor jeg også fandt mange forskellige ''foreslået doser''


Så derfor spørger jeg jer :D
( Lidt størrelser, hvis det nu også spiller med i det )
    Jeg er 18 år gammel
    Vejer ca. 55kg
    1,75 høj

Vil gerne have et sindsygt trip, har kun prøvet hash, men er klar på det og jeg har også min kæreste til at være der og vi er alene hjemme.

Så hvad er jeres foreslået dosering??
Og hvis du har spørgsmål, spørg endelig :)

Laver en afstemning, men ville virkelig sætte pris på en slags forklaring :)

Håber at høre fra bare et par få af jer, ses :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2017 01:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Jeg ville gå med en 1-1.5g hvis jeg var dig, men det er rimelig svært at udregne en god dosis til nogen man ikke rigtig kender, det, og så setting gør at tallene variere så meget. Når i nu kun er to til at tage hånd om, at der foregår noget omkring jer, så kan det godt være dosen skal lidt ned, men hvis dagen er den helt rigtige, og du er total frisk så kan det godt være mere end 1.5g er det rigtige.

Personligt vil jeg råde dig til at kigge på ketamin istedet, da det ikke kræver den samme forståelse af hvad der foregår med en, og følgerne (udover at gøre åbenlyst dumme ting) er noget mindre, og alligevel kan man få nogle "sindsyge" oplevelser. Du er jo ikke såå gammel igen, og hvis noget intenst negativt materiale dukker op, kan der gå flere år før du forstår hvad det er. :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2017 10:10 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Jeg vil sige at 1 g er absolut maksimum, når det er første gang. Du kan ikke vide hvordan du reagerer på det. Jeg har en veninde som syntes at 1 g var for meget, så "better
safe than sorry". Hvis du kan lide virkningen, kan du altid prøve et kraftigere trip en anden gang.

18 år er efter min mening også ret tidligt. Jeg ville vente et par år eller 3.
Jeg var selv 23 da jeg prøvede svampe første gang og glad for at jeg ventede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2017 10:43 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Enig i 1g max første gang.
Under hvilke omstændigheder har du tænkt dig at tage dem? Det er super vigtigt, at man gør det i samvær med én man stoler på og er tryg ved, og som er indforstået med situationen første gang man tager svampe eller andet psykedelisk. Og under ingen omstændigheder alene første gang, for som Leaf rigtig nok bemærker, så har hverken du eller vi nogen anelse om, hvordan du vil reagere. Derfor er det også vigtigt at gøre det i omgivelser og rammer, som du er hjemme i. Altså derhjemme eller et sted, som du kender rigtig godt og er tilpas ved.

Som de andre har nævnt synes jeg også det er en kende tidligt at begynde på de psykedeliske stoffer, men det virker jo til, at du har besluttet dig. Hvis du følger de her råd om at gøre det et trygt og hjemligt sted med en ædru person du er fortrolig og tilpas med og holder dosen til et gram, så går det dog nok ikke helt galt.

Redigeret: nå ja, jeg kan jo læse nu du vil gøre det hjemme med din kæreste. Fint nok. God tur.

Vh og god vind


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2017 12:16 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Vi påvirkes selvfølgelig alle sammen lidt forskelligt, men 1g spids nøgenhat kan sagtens give mig en meget kraftig virkning.

For din egen skyld hold dig til en lidt lavere dosis som 1g, du kan altid prøve igen hvis du ikke syntes virkningen var nok, men du kan lyn hurtigt miste lysten til at prøve det igen hvis du får taget for meget.

Det altid fint at have en tripsitter, men har han/hun ikke nogen erfaring kan det være svært at håndtere en person som går igennem et "hårdt" trip.

Ud over det vil jeg give Plejadestjerne ret i at 18 år stadig er lidt tidligt at begynde på det her, uden at kende dig selvfølgelig så modnes de fleste altså rigtigt meget årene efter de er blevet 18 og modenhed er en vigtig faktor i at håndtere de her stoffer ansvarligt hvis du spørg mig.

Men det lyder til du har taget dine forhåndsregler så godt man nu kan, så held og lykke med det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team