Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 feb 2017 04:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Hej alle :-)

Jeg har prøvet stort set alt. Dmt, ghb, 2cb, ja, næsten alt - dog ikke svampe. Min erfaring indenfor LSD er heller ikke stor, men jeg har prøvet det 2-3 gange. Jeg er meget interesseret i både LSD og svampe, men jeg er ikke særlig stærk mentalt. Det er noget jeg prøver at kæmpe med hver dag. Jeg kommer fra en familie hvor min mor er læge, og far er politimand. Det har en stor indflydelse på mig, i den negative retning. Jeg er enebarn, og min frygg for at der skulle "ske mig noget" tager som regel altid overhånd, når jeg er på psycedeliske substanser. Jeg synes det er pisse nederen, da jeg virkelig gerne vil udforske mere og mere. Men det er som om min hjerne blokere det, og giver mig badtrips uden jeg overhovedet har indtaget noget.

Nå - men jeg har valgt at lade LSD blive på hylden i lidt længere tid. Men - jeg har aldrig prøvet svampe. Svampe interessere mig HELT vildt, men jeg har aldrig turdet. Jeg mener, at jeg skal stå til ansvar for mine handlinger. Derved mener jeg, at jeg ikke burde tage noget, for så eksempelvis dæmpe det med valium eller lign.

Jeg har ingen forstand på svampe AT ALL. Jeg søger nogen gode råd, såsom hvilke, og hvilken dose jeg burde tage som første gang. Og gerne hvilke omgivelser jeg burde være i. Jeg vil sååå gerne udforske mest muligt, men tanken om badtrips holder mig vildt meget tilbage. Jeg ved godt, at hvis jeg har disse tanker, burde jeg nok ikke gøre det. Men jeg tror bare ikke de stopper foreløbigt.. er der noget jeg kan gøre, for at det bliver bedre?
Jeg vil ikke sige jeg er en sky eller bange person som sådan. Det er bare tankerne om hvor skuffede mine forældre ville være, hvis de fandt ud af hvad mine "interesser" egentlig går ud på.. håber nogen forstår hvad jeg mener :)

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 17:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 00:13
Indlæg: 14
Geografisk sted: Kolding
Jeg overdrev måske en smule, indrømmet..

Jeg er lige fyldt 21 år. Jeg ved godt at jeg har masser af tid foran mig. Men jeg føler, at jeg har været sådan hele livet. Jeg vil ikke sige jeg har haft det svært i livet, men jeg er meget forsigtig lige ud sagt.
Min mor er fra Rusland, og arbejder som psykiater. Kort sagt, arbejder hun med blandt andet "misbrugere", anorektikere, you name it. Selvom vi har boet i DK næsten hele mit liv, er hendes verdensopfattelse stadig i Rusland. Med det mener jeg, at tattoos, narkotika, osv osv er kun noget for kriminelle. Hun ville ALDRIG kunne forstå det. Hun har altid sagt, at de værste to ting jeg kunne byde hende i livet var: "gæld, og interesse for ulovlig narkotika". Well mom i got both.
Hun ville aldrig acceptere det. Jeg er enebarn, og vi har kun hinanden. Min stedfar, som er politimand er jo ikke "min rigtige familie".
Min rigtige far har jeg ingen kontakt med overhovedet, og min mors forældre er begge døde. Ingen fætre, ingen kusiner. Kun mig og min mor.
Tanken om at gøre hende ked af det eller skuffet, er nok den der forhindre mig i de ting jeg vil i livet. Jeg sætter min mor fremfor alt.. Det er der måske mange der ikke forstår, og det forventer jeg heller ikke. Men jeg har haft en fortid som misbruger, (dolol, tramadol/tradolan) som har gjort vi har haft det rigtig svært. Jeg har også en fortid som svindler, og tro mig, alle mine stunts har taget rigtig hårdt på hende. Selvom det er længe siden, nævner hun stadig det hele selv den dag i dag ..

Det var lidt et sidespor. Men min pointe er, at jeg tror jeg er bange for hun opdager det, eller at der skal ske mig noget. I den forstand at jeg får en psykose. Jeg har læst meget, og studeret meget omkring psycedelika, og jeg ved chancen er meget meget lille. Men stemmen i hovedet siger: "hvad nu hvis?"

Når jeg har indtaget LSD, har der aldrig været noget, bortset fra 1 gang. Og jeg lyver hvsi jeg siger jeg ikke har prøvet svampe, for det har jeg. Jeg vil dog ikke sige jeg fik noget ud af det, da jeg med det samme blev nødt til at spise 2 valium, fordi jeg var stupid og spiste 2 mærker på henholdsvis 200ug hver, for derefter ikke kunne mærke nogen effekt. Jeg blev tilbudt svampe, og tog imod. Der gik flere timer og der skete stadig intet, så jeg valgte at ryge en smule af en joint. (Jeg ryger normalt ikke).
Jeg skal love for det hele sparkede ind. Og ikke på en behagelig måde. Jeg kunne slet ikke håndtere det, og vidste ikke om det var syren eller svampene der kickede ind. Jeg følte ALLE stirrede på mig, og havde gennemskuet mig, og jeg troede helt seriøst jeg kunne læse deres tanker..

Når det så er sagt, ved jeg ikke helt hvordan jeg mere skal beskrive hvad der holder mig tilbage. Jeg tror, at jeg føler jeg har et bestemt ansvar. Jeg har aldrig rigtig prøvet at tage mig god tid, for det har jeg sjældent. Måske burde jeg prøve at gøre det i en ferie, med ingen planer.. Jeg føler altid, at jeg skal nå noget.. Hvis det giver mening??

Jeg tror også, at det helt store problem er min identitets krise. Jeg har levet de sidste 6-7 år med identitets krise, ment på den måde at jeg tilpasser mig. Udseendemæssigt, personlighedsmæssigt, ja, på mange punkter. Jeg har aldrig rigtig gjort noget for mig selv, men for andre. Hvis nogen spurgte mig lige nu, om hvordan JEG ønsker at se ud, HVORDAN jeg vil leve mit liv, osv. så tror jeg ikke jeg ville kunne svare.

_________________
Crazy russian forest&hitech lover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 21:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Kan se at du allerede har prøvet andre psykedeliske stoffer så min mening er der ikke kun ske det store ved at tage svampe når du har prøvet andet psykedelisk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2017 23:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Altså du skriver du har prøvet dmt, så svampe er slet ikke i samme kaliber, med mindre man æder overdrevet mange. Start lavt ud i dosis og vær sammen med nogle du kender godt og føler dig trygge med. Og lad være med at blande cannabis oveni, for som Mr. Gone skriver, bliver det meget rodet, og jeg bliver bliver selv ekstremt paranoid af det.

Er selv 20 år har haft en identitetskrise hvis man nu kan kalde det det, det er også derfor jeg har besluttet at vente til jeg bliver ældre med psykedeliske, hvilket er svært, men tror det vil hjælpe mig i sidste ende. Jeg har en eller anden følelse med at jeg en dag finder mig selv, jeg kan ikke beskrive det. Måske er det indbilsk, men jeg tror faktisk, at når jeg er blevet ældre og har fået mere erfaring får jeg styr på en masse ting, fordi så småt som jeg bliver ældre nu bliver tingene mere klare og jeg får faktisk mere kontrol over mig selv.

Held og lykke hvis du kommer så langt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2017 15:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Du har nok ret i det med dmt, at det kommer an på dosis. Min fejl.

Som du også siger med der er sket meget på 2 år og du faktisk først er klar nu, tror jeg sker for de fleste i vores alder, da man som 18-21 årige i teorien er voksen, men man langt fra 100 procent til stede mentalt, i den forstand med de valg man træffer, dette gælder selvfølgelig ikke alle, men har selv oplevet det på en del ( Dette skal ikke nødvendigvis kunne associeres med stoffer men generelle ting i livet )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 23:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Små doser MDMA og svampe, samt mennesker jeg er tryg ved, har hjulpet mig med at lære at trippe igen. :)

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team