Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2017 20:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2017 00:13
Indlæg: 10
Kære Alle
Er der nogen der har erfaring med micro-doser af enten psilocybin, mescalin eller LSD?
Og ved nogen, om man ændrer sin følsomhed over for stofferne?
Håber I vil dele ud af jeres erfaringer… 8)

_________________
MDMA er kemikernes gave til menneskeheden
Psilocybin er gudernes gave til menneskeheden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 21:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Jeg er pt igang med mikro dosering af spids nøgenhat, imod depression. Hvad kunne du tænke dig at vide?

Med følsomhed, mener du så tolerance?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 01:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jeg har et par spørgsmål =)

Hvor stor en dose tager du, og hvor ofte?
Én gang i døgnet eller mere?
-Varierer du i dose fra tid til anden, eller bestræber du dig på at fastholde den samme?
På hvilket tidspunkt i døgnet indtager du din dose?
-Før job/skole, efter job/skole, før mad (frokost eller aften), eller før du går i seng?

I hvor lang en periode har du mikrodoseret, og i hvor lang tid forventer du at fortsætte?

Hvilke effekter, er for dig, mest fremtrædende?
Og vigtigts af alt, har du mærket nogen lindring/bedring af din tilstand?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 12:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Jeg tager 80mg to gange om ugen, med 3-4 dages mellemrum. (Som regel tirsdag og lørdag.
Jeg lavede en masse kapsler med 80mg i hver, så samme dosis hver gang. Plejer at gøre det om eftermiddagen, gerne på tom mave.
Det ændrer intet for mig ang appetit, så jeg kan sagtens spise efter indtagelse.

Jeg startede d.15 januar og kører det i 10 uger.

Det har helt sikkert hjulpet på humøret og mit syn på tingene. Jeg er blevet mere positiv og har det noget bedre.
Især er nogle dage fantastiske, hvor jeg danser i badet til noget fed musik osv. Det er ikke ligefrem noget jeg har dyrket førhen hehe.

Alt i alt går det den rigtige vej, dog skal det lige nævnes jeg også er begyndt på CBD olie, hvilket også hjælper. Mit mod på livet er ved at vende tilbage og jeg synes ikke alting er ligemeget mere.
Men jeg rigtig glad for jeg begyndte, det kan anbefales.

Nogle gange kan man godt mærke en lille sinds ændring under indtagelse. Jeg gik en tur langs en å den anden dag, efter indtagelse.
Det var fantastisk at mærke solen og høre fuglene osv, jeg nød virkelig naturen. Jeg blev vildt glad da jeg så en han og hun and, følges stille og roligt op af åen :-)

Jeg håber svaret kan bruges, ellers spørg gerne ind.


Senest rettet af Soft parade 23 feb 2017 12:47, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 12:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
I øvrigt er jeg vild med tanken, om at blive kureret af naturen :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 22:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2017 00:13
Indlæg: 10
1000 tak for at dele! Jeg tror bare jeg kopierer din metode - det lyder lige som det jeg er ude efter. Med følsomhed tænker jeg på, hvis jeg gerne vil have et rigtigt trip, skal jeg så tage en større dosis, end hvis jeg ikke havde microdoseret?

_________________
MDMA er kemikernes gave til menneskeheden
Psilocybin er gudernes gave til menneskeheden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2017 03:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Soft parade skrev:

Jeg håber svaret kan bruges, ellers spørg gerne ind.


Det glæder mig at høre at du har genfundet glælden :D

Det kan vel siges at være en selvfølge at dit svar kan bruges, intet er nytteløst, og tjener vel derved en funktion.
Som eksempel fik dit indlæg mig til at tænke videre, så jeg har et par ekstra spørgsmål, som du selvfølgelig selv bestemmer om du ønsker at besvare (du er selvfølgelig velkommen til at skrive en pb):

Har du tidligere været i behandling for depression, eller andet?
(Jeg mindes at David Erritzøe over flere omgange har omtalt "gennembrud" for ellers behandlingsresistente mennesker ved brug af psilocybin/psilocin.)

Er du kommet nærmerer hvad din deppression skyldes, eller var du i forvejen bevidst herom?

Har du tidligere forsøgt at arbejde terapeutisk med psykedelika?

Har du haft glemt, eller udskudt, din medicin og følt et mangel?

Har din kost og spisevaner ændret sig under forløbet?

Indtager du andet ved siden af, foruden CBD?

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2017 19:28 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Alf'n skrev:
På hvilket tidspunkt i døgnet indtager du din dose?
-Før job/skole, efter job/skole, før mad (frokost eller aften), eller før du går i seng?


Er meget interesseret i den her del. Ville man kunne gøre det på en normal arbejds/skole dag, eller er det efter dagens pligter er overstået du doserer? Hvor påvirket bliver du af de 80mg SN?

Ellers tak for svarene! Det lyder da lidt som en solstråle historie, og noget jeg nok vil forsøge mig med her i starten af foråret.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2017 21:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Rigtigt spændende tråd.

Har villet prøve at microdose i lang tid, men ikke lige haft adgang til nogen psykedelika på det sidste.

Glad for at det har virket for dig.

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2017 09:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Beklager det sene svar, har ikke været online i noget tid.
Alf'n jeg sender lige en PB senere, jeg sidder pt på jobbet og skider.

Deus vult
Man kan sikkert godt gøre det inden skole, men personligt ville jeg nok ikke gøre det.
Jeg synes nogle gange jeg bliver lidt difus, da mine sanser nogle gange bliver en smule skarpere. Så det kan (for mig ihvertfald) godt gå lidt ud over koncentrationen.
Den ene dag da jeg gik en tur i byen, var mylretrafikken ret overvældende pga støj og kaos, så jeg gik hjem igen.
Jeg plejer at gøre det om eftermiddagen, efter arbejde.
Det var så lidt. Ja det er skønt, dog skal det lige siges jeg ikke har været ved lægen og få konstateret depression, men har haft det psykisk dårligt i mange år.

Rubber lizzard
Det er også ret spændene, og jeg er glad for jeg havde lidt på lager fra efteråret hehe.
Og mange tak

Mr gone
lyder fedt, har læst om flere der er glade for LSD til mikro dosering


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2017 09:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
SørenTiger skrev:
1000 tak for at dele! Jeg tror bare jeg kopierer din metode - det lyder lige som det jeg er ude efter. Med følsomhed tænker jeg på, hvis jeg gerne vil have et rigtigt trip, skal jeg så tage en større dosis, end hvis jeg ikke havde microdoseret?

Det var så lidt, jeg håber det kan hjælpe dig også!
Husk at dosis vil variere hvis du har mindre potente svampe.
Ang tollence kan jeg ikke svare på, har ikke haft et trip imens jeg har mikro doseret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2017 14:14 
Online
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har prøvet 2 gange i den her uge med en 8 del af et 125 ug mærke LSD. De blev ikke klippet skide præcist så tror jeg havde omkring 12-15ug på første dose og 20 ug på anden dose.

På første dose tog jeg i skole og bibeholdte koncentrationen i højere grad end normalt. Desuden synes jeg hele tiden jeg har lidt skærpede sanser. Synes den her dag føltes som om jeg bare ikke manglede noget. Men det var ikke fordi jeg blev boostet i den grad, som jeg havde hørt om.

Igår på 20 ug var jeg tilgengæld virkelig glad hele dagen. Desuden havde jeg lidt eufori i kroppen, og efter en lille tur hvor jeg skulle hente min cykel kunne jeg ikke lade være med at gå videre da jeg havde stillet cyklen ved min lejlighed. Desuden kunne jeg sidde og lave lektier i flere timer i streg, noget som normalt er umuligt for mig.

Jeg kan altså godt anbefale det, men test det derhjemme første gang. Tror også dosen kommer meget an på hvad man vil bruge det til. Personligt kan jeg varmt anbefale 20 ug til en dag hvor du er alene hjemme og gerne vil have lavet nogen ting. Men næste gang vil jeg måske planlægge min dag lidt bedre. For man kan altså godt blive lidt rastløs på 20 ug. Den skal altså lidt længere ned for mit vedkommende hvis jeg skal fungere hundrede procent normalt. Jeg synes også man kunne se mine pupiler var blevet lidt større, hvilket jeg generelt ikke er glad for i skolesammenhænge.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2017 17:40 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2013 13:43
Indlæg: 43
Hej med jer..

Skulle lige til at oprette en tråd selv, men fandt så denne. Jeg har et par spørgsmål.

Jeg har besluttet mig at begynde micro-dosing efter at have læst et par artikler om det. Til svar til nogle af jer andres spørgsmål, så lyder det til (i de artikler jeg har læst) at det er lidt høje doser i kører. En læge udtalte at 'stenene skal ikke glintre det mindste mere end de plejer'. Han snakkede 0,2 g standardiserede svampe (svampemel). Man skulle starte meget lavt og justere dérfra. Det er sådan jeg forestiller mig at starte op.

Har et spørgsmål angående holdbarhed.

Jeg har en hoben cubensis svampe der er omtrent 4 år gamle. De har været opbevaret mørkt og tørt i en pose med minutris til at suge fugt. De var tørre da de blev pakket. De lugter kraftigt afg svampe (underskov), men ikke grimt. Ligner heller ikke der er gået 'svamp i svampen'. Hvad siger jeres erfaringer - er de stadig spiselige?
Har melet dem til mel.

Til jer der har prøvet det.

Kan jeg forvente nogle 'negative' side-effekter?


Håber at hører fra jer.

_________________
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.” - Friedrich Nietzsche


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 06:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hej ÅndsAstronauten

Der er fundet over hundrede år gamle svampe, der stadig var næsten lige så potente (opbevaret mørkt og tørret ordenligt), så det behøver du ikke tænke mere på. Ellers synes jeg din plan er meget fornuftig, start meget lavt (en spids nøgenhat gør det for mig), og arbejd dig frem til det idealle for dig. Angstfulde situationer kan godt blive mere angstfulde feks, men evnen til at håndtere dem stiger formentlig også, ellers kan jeg ikke lige komme på andet end hvis man tager for mange og har en lang dag foran sig.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 20:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2013 13:43
Indlæg: 43
Tusind tak for svar.

Mht. angstfulde situationer - har du haft angst inden, fået det konstateret eller på anden måde været i kontakt med angst udover ved brug af svampe, cannabis etc`?

Har nemlig tidligere og til tider stadig været ret nem til angst også under normale omstændigheder. Det er blandt andet det jeg håber det kan rokke mig ud af. Lige det sidste skridt ud af boblen.

_________________
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.” - Friedrich Nietzsche


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 21:39 
Online
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
ÅndsAstronauten skrev:
Tusind tak for svar.

Mht. angstfulde situationer - har du haft angst inden, fået det konstateret eller på anden måde været i kontakt med angst udover ved brug af svampe, cannabis etc`?

Har nemlig tidligere og til tider stadig været ret nem til angst også under normale omstændigheder. Det er blandt andet det jeg håber det kan rokke mig ud af. Lige det sidste skridt ud af boblen.


Altså jeg tror jeg ville konsultere mig med en psykedelsik terapeaut hvis jeg sku bruge psykedelika til at bekæmpe angst. Mikrodoseringer er dog ikke de farligste at eksperimentere med, men på anden side er der hverken noget ordentlig forskning der be- eller afkræfter mikrodoseringers virkninger og bivirkninger. Vi kan altså umuligt sige os sikre på om det er godt for dig at indtage og jeg synes derfor du skal træde varsomt.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2017 01:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2013 13:43
Indlæg: 43
Jeg har en psykolog jeg går ved som jeg kunne tage det op med efter efter forsøg. Tror dog ikke han er inde i den nyeste forskning på området. Jeg er på vej ud af en depressions tilstand hvor der er noget angst forbundet med det. Den angst er dog mest knyttet til at jeg ikke altid er tilstede i mine omgivelser hvorfor de overvælder mig. Kan blive i tvivl om hensyn, misforståelser og den slags. Har det bedre end i lang tid og har trippet før. Tænker at tage meget små doser. Tak for tanken

_________________
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.” - Friedrich Nietzsche


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team