Har ledt siden igennem, og har ikke som sådan kunnet finde en opsamling på den mere videnskabeligt relevante del af dyrkning og kultivering af 'psilocybe'. Fandt under "Gulkorn" en masse information, men det begrænser sig for det meste til 'Teks' og jeg var egentlig mere interesseret i en tråd med oversigt over relevante koncepter. Jeg ved at der helt sikkert sidder nogen uddannede Mykologister som (hvis de er ligesom mig) brænder for at få lov at belære nogle uerfarne, men interesserede novicer. Her menes der selvfølgelig i forhold til de bagvedliggende koncepter og biologi.
Generelt har jeg fundet følgende koncepter, så hvis der er noget der mangler (og generelt en opfølgning på de allerede nævnte) vil jeg og sikkert andre, være lykkelige for at blive oplyst.
- Cultivering specifikt af P. Cubensis strains
- Cultivering specifikt af Panaeolus cyanescens
- Egenfremstilling af Agar med enten maltekstrakt eller dextose mm.
- Kloning og forædling.
- Bulk
- Udendørs dyrkning?
- Chasing
Og lige en afsluttende opsummering på mit egentlige spørgsmål, så jeg er sikker på at jeg ikke har forvirret folk for meget:
Kan vi få opsamlet relevant biologi og bagvedliggende konceptforklaringer i forhold til dyrkning af psilocybinsvampe IKKE TEKS.
Og hvis der er nogen der gider er jeg personligt super interesseret i alt relevant dokumentarisk materiale jeg kan få, evt. også henvisninger til relevante bøger og/eller film. SKAL NØRDE